0

۳۰۰ شهروند نیشابوری آموزش های اولیه حیات بخش را فرا می گیرند

۳۰۰ شهروند نیشابوری آموزش های اولیه حیات بخش را فرا می گیرند
بازدید 30

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی نیشابور خبر داد: طی اعلام قبلی واحد آموزش همگانی اورژانس نیشابور فرآیند ثبت نام از متقاضیان دوره های همیاران اورژانس در تاریخ بیست و سوم  و بیست وهفتم تیر ماه با استقبال گسترده شهروندان مواجه شد.

سید حمید حسینیدر گفتگو با وب دا بیان کرد:  ۳۰۰ نفر از شهروندان نسبت به ثبت نام در دوره های آموزشی همیاران اورژانس اقدام کردند و که از تاریخ دوشنبه یکم مرداد به مدت یک ماه از آموزش های اولیه حیات بخش به صورت رایگان بهره مند خواهند شد.

مدیر مرکز حوادث دانشگاه اضافه کرد: بر اساس اعلام واحد آموزش همگانی اورژانس این تعداد فراگیر در سه دوره مقدماتی، دو دوره پیشرفته و دو دوره ستاره حیات ویژه کودکان ۷ تا ۹ سال و ۹ تا ۱۲ سال تقسیم بندی شدند.

سید حمید حسینی در پایان یادآور شد: آموزش های حیات بخش شامل آشنایی با اورژانس ۱۱۵ و آموزش کمک های اولیه در اورژانس های مختلف، احیا قلبی ریوی، کار با تجهیزات پزشکی، کنترل خونریزی و نحوه امداد خواهی از اورژانس است و شهروندان در پایان این دوره ها مشروط به قبولی در آزمون پایان دوره موفق به اخذ گواهینامه مهارت از اورژانس پیش بیمارستانی نیشابور خواهند شد.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *