0

آیین افتتاحیه مرکز مهارت آموزی و مشاوره شغلی دانشگاه برگزار شد

آیین افتتاحیه مرکز مهارت آموزی و مشاوره شغلی دانشگاه برگزار شد
بازدید 27

مراسم افتتاحیه مرکز مهارت آموزی و مشاوره شغلی دانشگاه علوم پزشکی گلستان با حضور مدیر کل اداره فنی و حرفه ای استان  گرایلو ، معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه دکتر صادقعلی عظیمی و جمعی از مسئولین دانشگاه در سالن فرهنگ دانشگاه برگزار شد.

گفتنی است مرکز (TMC) مهارت آموزی و مشاوره شغلی دانشگاه طی تفاهم نامه مشترک فی ما بین معاونت فرهنگی دانشجویی وزارت بهداشت با سازمان فنی و حرفه ای کشور جهت استفاده دانشجویان انجمن های علمی و کانون ها و نهادهای دانشجویی و عموم دانشجویان در دانشگاه علوم پزشکی گلستان با هدف توانمند سازی مهارت دانشجویان و دانش آموختگان دانشگاه با رویکرد اشتغال راه اندازی شد.

در این مراسم پس از قرائت ایانی چند از کلام الله مجید دکتر صادقعلی عظیمی معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه ضمن آرزوی قبولی عزاداری ها و تسلیت ایام شهادت سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام مطالبی را پیرامون اهداف راه اندازی این مرکز بیان کرد و گفت : هدف اصلی از برپایی چنین مراکزی رفع گسست بین جامعه علمی است که دانشجویان بتوانند فعالیت خود را در هر زمینه ای که مستعد هستند انجام دهند و در جامعه بتوانند ورود عالمانه و اندیشمندانه داشته باشند و با هدف به فعالیت بپردازند که همین مقوله باعث خواهد شد تا حد زیادی از مهاجرت های ناخواسته و ناامیدیها در بین جوانان کاسته شود و در نهایت به تولید علمی برسد .

کرایلو مدیر کل اداره فنی و حرفه ای استان نیز در سخنامی در این مراسم خاطر نشان کرد دانشجو باید تونمند و اندیشمند به بار آید . طوری آموزش ببیند که بعد از فارغ التحصیلی بتوانند مثمر به ثمر واقع شود .مهمترین دغدغه بعد از اتمام دروس نگرانی برای نیازهای شغلی دانشجویان است . فعالیت ها در حوزه مهارت آموزی باید فرهنگسازی شود و این امر مهم انسانهای باانگیزه و فرصت ساز را می طلبد که در قالب علم و عمل بتوانند به اهداف خود دست وی ادامه داد مهارت آموزی را از گرفتن مدرک خارج کنیم و به منصه عمل برسانیم و انتظار داریم تشکیل کارگاه ها منوط به انجام کارگاه و گرفتن مدرک نباشد .

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *