0

برگزاری نخستین نشست شورای اجرایی وقف و سلامت دانشگاه

برگزاری نخستین نشست شورای اجرایی وقف و سلامت دانشگاه
بازدید 30

اولین جلسه شورای اجرایی وقف و سلامت، با حضور رئیس دانشگاه، نماینده سازمان اوقاف و امور خیریه شهرستان و اعضای شورا، روز چهارشنبه دهم مرداد ماه سال جاری برگزار شد.

به گزارش وب دا؛ دکتر محمد رضا مجدی رئیس دانشگاه گفت: هدف از برگزاری این جلسه، برنامه ریزی اجرایی شدن مفاد تفاهم نامه و بهره برداری بهینه از امکانات، توانمندی ها و ظرفیت های مشترک بالقوه و بالفعل طرفین با اولویت موقوفات حوزه سلامت در راستای اجرای نیت واقفین، توسعه و ارتقا سنت حسنه وقف در حوزه سلامت است.

نماینده سازمان اوقاف و امور خیریه شهرستان نیز با ابراز امیدواری از تداوم همکاری های مشترک بین سازمان اوقاف و امور خیریه با دانشگاه علوم پزشکی، به ارائه راهکارهایی در خصوص هم افزایی و هم سویی بیش از پیش دو سازمان پرداخت  و پیشنهاد فعالیت انجمن یاوران وقف را به عنوان بازوی کمکی برای سوق دادن نیات واقفین به سمت سلامت را ارائه کرد.

سرپرست حوزه مشارکت های اجتماعی، سازمان های مردم نهاد و خیرین سلامت دانشگاه

با بیان دستورالعمل شورای اجرایی وقف و سلامت،

افزود:

تفاهم نامه مشترکی میان وزارت بهداشت

و سازمان اوقاف کشور در

خصوص کمک به عمران، احیا، مرمت، بازسازی و توسعه موقوفات درمانی کشور و نیز تامین نیازهای اماکن و مراکز درمانی و بهداشتی تحت پوشش سازمان اوقاف و امور خیریه، اجرای طرح های درمانی و بهداشتی منعقد شده است که مطابق آن تفاهم نامه، دستورالعمل شورای اجرایی وقف و سلامت دانشگاه های علوم پزشکی ابلاغ شده است.

دکتر حامد سلیمانی در پایان با قدردانی از حضور موثر اعضای شورای اجرایی وقف و سلامت دانشگاه، اظهار کرد: امید است بتوانیم با برگزاری منظم این جلسات و هم اندیشی اعضای شورا، گامی موثر در رفع کمبود ها و نیازهای اساسی سلامت مردم شریف نیشابور بزرگ، برداشت.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *