0

درخشش دانشجویان کمیته تحقیقات و فناوری دانشجویی دانشگاه در بزرگترین رویداد پژوهشی دانشجویان کشور

درخشش دانشجویان کمیته تحقیقات و فناوری دانشجویی دانشگاه در بزرگترین رویداد پژوهشی دانشجویان کشور
بازدید 24

معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه از درخشش دانشجویان کمیته‌ تحقیقات و فناوری دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی نیشابور، در بزرگترین رویداد پژوهشی دانشجویان کشور خبر داد.

دکتر علی غلامی به وب دا گفت: با توجه به اعلام نتایج بیست و پنجمین کنگره ملی و یازدهمین کنگره بین‌المللی سالیانه دانشجویان علوم پزشکی کشور، تعداد ۹ مقاله از دانشجویان عضو کمیته تحقیقات و فناوری دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی نیشابور به صورت سخنرانی، پوستر حضوری و پوستر الکترونیک پذیرفته شد.

وی ضمن قدردانی از زحمات سرپرست کمیته تحقیقات و فناوری دانشگاه، دکتر شایسته شیرزادی، این موفقیت را به دانشجویان تبریک گفت و افزود:  امید است که در سال آینده شاهد حضور تعداد بیشتری از دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی نیشابور، در این رویداد مهم باشیم.

بیست و پنجمین کنگره‌ی ملی و یازدهمین کنگره‌ی بین المللی دانشجویان علوم پزشکی کشور، با هدف به اشتراک گذاشتن یافته های پژوهشگران حوزه علوم پزشکی، در شهریور سال جاری به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی ارومیه برگزار خواهد شد.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *