0

جلسه مشترک رئیس اداره توسعه فناوری سلامت دانشگاه با مدیران شرکت شیر پاستوریزه پگاه گلستان برگزار شد

جلسه مشترک رئیس اداره توسعه فناوری سلامت دانشگاه با مدیران شرکت شیر پاستوریزه پگاه گلستان برگزار شد
بازدید 23

در جلسه ای که با هدف تقویت ارتباط دانشگاه با صنعت و به میزبانی شرکت پگاه گلستان برگزار شد، دکتر آبائی مدیر تحقیق و توسعه شرکت پگاه گلستان ضمن خوشامدگویی به میهمانان، به معرفی شرکت و محصولات تولیدی آن پرداختند و بر تولید محصولات لبنی جدید در قالب پروژه های ارتباط با صنعت تاکید فراوان نمودند.

در ادامه دکتر جوانی رئیس اداره توسعه فناوری سلامت و مدیر مرکز رشد دانشگاه در خصوص دانشگاه های نسل سوم و کارآفرین مطالبی را ارائه نمودند و تاکید کردند دانشگاه تامین کننده نیروی انسانی متخصص و صنعت بازوی اجرایی دانشگاه در تبدیل دانش به فناوری، توسعه نوآوری و کارآفرینی بوده و تقویت ارتباط محیط علمی و آکادمیک با محیط عملی و صنعت به رشد اقتصادی و پیشرفت کشور منجر خواهد شد.

در این جلسه طرفین در ارتباط با مسائل و دغدغه های مربوط به شیر خام ورودی به کارخانه، فراوری محصولات لبنی، تولید محصول نهایی و ضایعات ناشی از تولید به بحث و تبادل نظر پرداختند و توافقات اولیه جهت عقد قرارداد و انجام پروژه های ارتباط با صنعت صورت پذیرفت.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *