0

بمناسبت سالروز ورود آزادگان به میهن با آزاده سرافراز دانشگاه دیدار شد

بمناسبت سالروز ورود آزادگان به میهن با آزاده سرافراز دانشگاه دیدار شد
بازدید 22

حسین ترشیزی مشاور ریاست دانشگاه در امور ایثارگران،یزدانی رئیس دانشکده پیراپزشکی و هیئت همراه با حضور در منزل « قربان محمد کوچکی»، از آزادگان سرافراز دانشگاه، دیدار و نسبت به مقام والای ایثار، مقاومت و مجاهدت های یادگاران دفاع مقدس، ادای احترام کردند.

ترشیزی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای ۸ سال دفاع مقدس، سالروز ورود آزادگان سرافراز را تبریک گفت و افزود: انقلاب اسلامی ایران، با بهره گیری از فرهنگ غنی ایثار و شهادت، آزمون‌های سخت و دشواری در مسیر تعالی پشت سرگذاشته است و با اقتدار به راه خود ادامه می‌دهد.

یزدانی، آزادگان غیورکشور را «شهدای زنده» خواند و گفت: آزادگان عزیز، این شهدای زنده، برای عزت، عظمت و سربلندی این مرز و بوم، بهترین دوران زندگی خود را در کنج غربت و زیر شکنجه‌های بی رحمانه رژیم بعث عراق، سپری کردند تا برای ملت ایران، عزت و افتخار به ارمغان آورند.

در ادامه این نشست صمیمی، اقای کوچکی، ضمن ابراز خرسندی از این دیدار، به ذکر خاطرات تلخ و شیرین دوران اسارت خود پرداختند و درپایان، مشاور امور شاهد و ایثارگران و رئیس دانشکده پیراپزشکی با اهدای لوح سپاس و هدایای  تقدیر و تجلیل کرده و برای ایشان آرزوی صحت، سلامتی و تندرستی کردند.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *