0

پیام رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان به مناسبت روز ملی تشکل ها و مشارکت های اجتماعی

پیام رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان به مناسبت روز ملی تشکل ها و مشارکت های اجتماعی
بازدید 22

وبدا؛ رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی چهارمحال و بختیاری در پیامی ۲۲ مرداد “روز ملی تشکل ها و مشارکت های اجتماعی” را گرامیداشت.

به گزارش وبدا، در پیام دکتر محمدحسین اعرابی آمده است:

سازمان ‌های مردم ‌نهاد به عنوان حلقه اتصال دولت و مردم، در راستای حل معضلات جامعه گام بر می دارند. تجربه نشان داده است که سازمان ‌های مردم ‌نهاد و خیرین می‎توانند با ورود به مباحث مختلف اجتماعی ازجمله سلامت اقدامات اثرگذاری در تحقق رویکرد اجتماعی کردن سلامت با پشتوانه ‌های نظری و علمی داشته باشند.چنانکه تا کنون سمن ‌ها وخیرین نیک اندیش به ‌عنوان یاوران دانشگاه علوم پزشکی استان نقش موثری در همراهی جهت درمان بیماران وتوانمند سازی خانواده ها وارتقا سلامت داشته و دارند.

در راستای بزرگداشت فعالیت‏‌های داوطلبانه و انسان‏ دوستانه تشکل‏‌ها و سازمان‌‏های مردم نهاد، ۲۲ مرداد را بعنوان روز ملی تشکل‏‌ها و مشارکت‏‌های اجتماعی پاس می‏‌داریم. تا نشانی باشد از لزوم همراهی و همیاری تشکل‌‏های مردمی و دولت به منظور تحقق راستین معنای مشارکت و غنیمت شمردن فرصتی است تا ضمن گرامیداشت این روز، از زحمات و تلاش ارزشمند یکایک نیکوکاران و فعالان نیک اندیش اجتماعی قدردانی شود.

در پایان این روز را به همه فعالان اجتماعی، فعالان تشکل‌های مردم ‌نهاد وخیرین نیک اندیش، فعالان اردوهای جهادی، کانون های سلامت محله و موسسات خیریه حوزه سلامت تبریک گفته وبرای تمامی کسانی که به رسم مکتب انسان ساز اسلام با اندیشه نیک و پراکندن عطر همدلی یاریگر هم نوع خود هستند آرزوی سلامتی و بهروزی می نماییم.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *