0

دیدار مشاور رییس دانشگاه در امور ایثارگران با آزاده سرافراز دانشگاه

دیدار مشاور رییس دانشگاه در امور ایثارگران با آزاده سرافراز دانشگاه
بازدید 25

بمناسبت سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی حسین ترشیزی مشاور رییس دانشگاه در امور ایثارگران بهمراه سرهنگ قاضوی جانشین فرمانده سپاه گنبد، دکتربدیعی مدیر شبکه بهداشت و درمان گنبد ، دکترصلاحی ریاست بیمارستان شهید مطهری، حسینی رییس بنیاد شهید گنبد، از پایمردی و ایثار آزاده عزیز بهروز حسین پناهی مسئول روابط عمومی بیمارستان شهید مطهری و حاج رحیم نارویی از کارکنان بیمارستان طالقانی تقدیر شد.

ترشیزی مشاور ریاست دانشگاه در امور ایثارگران افزود:فرا رسیدن سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی را تبریک می گویم و همواره قدردان رشادت ها و از خودگذشتگی های  شهدا،ایثارگران و آزادگان ایران اسلامی هستیم.

ما به وجود همکارانی مثل شما در مجموعه دانشگاه علوم پزشکی گلستان افتخار می کنیم چرا که شما در مستقیم ترین صراط که دفاع از انقلاب اسلامی است قدم گذاشتید که بسیار با ارزش و قابل احترام است.

جامعه ایران اسلامی همیشه به شما دلاورمردان مدیون است و روحیه بالای خانواده معظم شهدا، آزادگان و جانباز بزرگترین درس برای ماست و وظیفه همه ماست که  ادامه دهنده راه این عزیزان باشیم.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *