0

کارشناسان اورژانس نیشابور ناجی جان کودک ۹ ماهه نیشابوری شدند

کارشناسان اورژانس نیشابور ناجی جان کودک ۹ ماهه نیشابوری شدند
بازدید 18

رئیس اورژنس پیش بیمارستانی نیشابورگفت: پیرو اطلاع مرکز ارتباطات اورژانس پیش بیمارستانی نیشابور مبنی بر کاهش هوشیاری کودک ۹ ماهه در روستای جیلو فورا آمبولانس پایگاه دو شهری به محل حادثه اعزام شد.

سیدحمید حسینی ادامه داد: پس از حضور کارشناسان فوریت های پزشکی اقدامات لازم انجام شد و در فرآیند شرح حال و معاینات بالینی تشخیص مسمومیت و زجر تنفسی داده شد لذا بلافاصله اجرای پروتکل های مربوطه اجرا شد.

رییس مرکز مدیریت حوادث و ووفریت های پزشکی دانشگاه افزود: خوشبختانه علایم کودک پس از دریافت خدمات فوریت های پزشکی، دارو و حمایت های تنفسی برطرف و مددجو برای ادامه روند درمانی به مرکز آموزشی پژوهشی و درمانی حکیم منتقل شد.

سیدحمید حسینی در پایان با اشاره به اینکه کودکان زیر ۵ سال، پرخطرترین گروه سنی ازنظر بروز مسمومیت هستند خاطرنشان کرد: کودکان خردسال ممکن است هر چیزی را به دهان خود ببرند لذا والدین گرامی بایستی برای پیشگیری از مسمومیت دارویی در کودکان، داروهای مصرفی را ‏دور از ‏دسترس خردسالان نگهداری نمایند.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *