0

بانوی ۴۳ ساله نیشابوری، نهمین اهداکننده عضو در سال ۱۴۰۳

بانوی ۴۳ ساله نیشابوری، نهمین اهداکننده عضو در سال ۱۴۰۳
بازدید 22

مدیر درمان دانشگاه علوم پزشکی گفت: زنده یاد زهرا احمدیان ۴۳ ساله که در پی سانحه تصادف دچار مرگ مغزی شده بود برای اهدای اعضا اعزام شد.

دکتر محمدعلی حسینی پیروز افزود: زنده یاد زهرا احمدیان با خونریزی ناشی از ضربه شدید در بخش ICU۲ بیمارستان حکیم بستری و به رغم تلاش تیم پزشکی و کادر درمان متاسفانه دچار مرگ مغزی شد و با تشخیص تیم تاییدکننده مرگ مغزی دانشگاه و کسب رضایت خانواده وی به بیمارستان منتصریه مشهد اعزام و تحت عمل جراحی اهدای عضو قرار گرفت.

دکتر حسینی پیروز با بیان این که گیرنده عضو از لیست انتظار بیماران نیازمند پیوند اعضا و براساس تطابق شرایط بالینی اهداکننده و گیرنده عضو انتخاب می شود، گفت: قرنیه‌های زنده یاد به بانک چشم دانشگاه علوم پزشکی مشهد ارسال شد تا روشنی بخش دنیای بیماران نیازمند باشد و بخشی از پوست او به بخش سوختگی بیمارستان امام رضا(ع) مشهد تحویل داده شد.

مدیر درمان با ابراز همدلی، از خانواده جانبخش احمدیان برای اهدای اعضای عزیزشان قدردانی کرد و یادآور شد: متقاضیان دریافت کارت اهدای عضو می توانند با ارسال کد ملی به شماره پیامک ۳۴۳۲ و یا مراجعه به سایت ehdacenter.ir فرم ثبت نام اهدای عضو را تکمیل و خانواده خود را مطلع نمایند.

مدیر درمان دانشگاه علوم پزشکی

در پایان از همکاران دست اندرکار خانم قدمگاهی مسئول امور پیوند معاونت و کارکنان بخش مراقبت های ویژه دو(ICU۲) مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی حکیم با سرپرستاری آقای معتمدی، سوپروایزر شیفت آقای سیدحمید حسینی و همکاران اعزام آقایان شورگشتی، لاریان پور و حسین آبادی تشکر کرد.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *