0

پیام رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان به مناسبت روز پزشک

پیام رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان به مناسبت روز پزشک
بازدید 18

وبدا؛ رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی چهارمحال و بختیاری در پیامی فرا رسیدن، یکم شهریور ماه، زاد روز دانشمند بزرگ و طبیب برجسته ونامدار ایرانی، شیخ‌الرئیس ابوعلی سینا، روز پزشک را به تمامی طبیبان فرزانه و جامعه پزشکی تلاشگر استان، بویژه پزشکان سخت کوش و دانشجویان رشته پزشکی این دانشگاه تبریک گفت و از مجاهدت های خالصانه ایشان تقدیر کرد.

به گزارش وبدا، در پیام دکتر محمدحسین اعرابی آمده است:

امسال روز پرافتخار پزشک مصادف است با ایام سوگواری اربعین حسینی(ع)، روزی که یادآور جایگاه والا و‌ اثرگذار و مجاهدت خالصانه جامعه پزشکی است که همواره برای حفظ و ارتقای سلامت ملت بزرگ ایران از هیچ فداکاری و ایثاری فروگذار نکرده و با  عشق و ایمان، به خدمت رسانی مشفقانه به مردم می پردازند.

ضمن گرامیداشت یاد و خاطر شهدای مدافع سلامت بویژه شهیده دکتر رضوان نورمند، رشادت های پزشکان در سالهای حماسه ساز دفاع مقدس و در دوران دشوار و طاقت فرسای همه گیری کرونا که در حافظه تاریخی ملت ایران جاودانه شده است را ارج می نهیم.

دوران خطیری که پزشکان سختکوش و از خود گذشته، تمام همت و سلامت خویش را به کار گرفتند تا از سلامت مردم پاسداری کنند و جمعی از آنان در این راه مقدس به شهادت رسیدند تا نام بلندشان بر تارک افتخارات ایران اسلامی بدرخشد و در اذهان همه ایرانیان به بزرگی و فداکاری ثبت و درج شود.

فرا رسیدن اول شهریورماه، زاد روز حکیم بوعلی سینای بزرگ و روز پزشک را به جامعه پزشکی به ویژه پزشکان شاغل در دانشگاه علوم پزشکی استان تبریک عرض نموده و ضمن آرزوی صحت و سلامتی از ایزد منان، خواستارم همواره هدف عالی شفابخشی را که فطرت آشنای تمامی انسان هاست، سرلوحه تلاش بی وقفه خود قرار دهید.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *