0

برگزاری جلسات آموزشی در افزایش میزان آگاهی و ارتقای سطح سلامت جامعه تاثیر  بسزایی دارد

برگزاری جلسات آموزشی در افزایش میزان آگاهی و ارتقای سطح سلامت جامعه تاثیر  بسزایی دارد
بازدید 19

” دکتر میثم مروجی ” مدیر شبکه بهداشت و درمان بندرگز در کمیته آموزش و رسانه ماه شهریور مرکز بهداشت شهرستان بندرگز با محوریت مقابله با پشه آئدس و  با حضور مدیر شبکه بهداشت و درمان و مسئولین فنی واحدهای ستادی در محل سالن کنفرانس مرحوم دکتر ولیخانی این مرکز برگزار شد  ، گفت: برگزاری جلسات آموزشی در خصوص مسائل مختلف بهداشتی برای آحاد مردم  در پیشگیری از بروز بیماری ها ، افزایش میزان آگاهی و ارتقای سطح سلامت جامعه تاثیر  بسزایی دارد.

کمیته آموزش و رسانه ماه شهریور مرکز بهداشت شهرستان بندرگز با محوریت مقابله با پشه آئدس و  با حضور مدیر شبکه بهداشت و درمان و مسئولین فنی واحدهای ستادی در محل سالن کنفرانس مرحوم دکتر ولیخانی این مرکز برگزار شد .

” دکتر میثم مروجی ” مدیر شبکه بهداشت و درمان بندرگز  در این کمیته بر برگزاری دوره های آموزشی مطابق  با مصوبات کمیته آموزش و پایش و نظارت از روند برگزاری دوره های آموزشی در مراکز جامع سلامت و خانه های بهداشت تاکید کرد.

وی تصریح کرد : برگزاری جلسات آموزشی در خصوص مسائل مختلف بهداشتی برای آحاد مردم  در پیشگیری از بروز بیماری ها ، افزایش میزان آگاهی و ارتقای سطح سلامت جامعه تاثیر  بسزایی دارد.

” الهام مسعودی ” مسئول واحد آموزش سلامت و  دبیر جلسه گزارشی از روند برگزاری دوره های آموزشی بصورت حضوری و غیرحضوری  مراقبت و کنترل پشه آئدس و بیماریهای منتقله از آن را به تفکیک مراکز خدمات جامع سلامت و گروه های هدف، همچنین رسانه های آموزشی تولید شده  را برای حاضرین ارائه کرد.

همچنین ” یعقوی شایسته ” مسئول واحد پیشگیری و مبارزه با بیماریها ،شرایط بیماری تب دنگ  در کشور ،استان و شهرستان و محورهای  نظام  مراقبت  را برای مسئولین واحدهای ستادی تشریح و حدود انتظارات خود را برشمرد.

ارسال مطالب آموزشی در فضای مجازی ، ارسال پیام رادیویی ، برگزاری کمیته پیشگیری از خودکشی جهت فرماندهان پایگاه بسیج ، دهیاران و اعضا شورای اسلامی ، برگزاری دوره های آموزشی با محوریت پشه آئدس جهت رابطین سلامت محله در خانه های بهداشت و پایگاه های سلامت و دانش آموزان در طرح اوقات فراغت از جمله مصوبات کمیته عنوان شد.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *