0

آیین تکریم و معارفه وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برگزار شد

آیین تکریم و معارفه وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برگزار شد
بازدید 19

به گزارش وبدا گلستان؛ آیین تکریم و معارفه وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی صبح سه شنبه ۶ شهریور ۱۴۰۳ با حضور دکتر مسعود پزشکیان، رئیس‌جمهور، دکتر بهرام عین‌اللهی و دکتر محمدرضا ظفرقندی، وزرای پیشین و فعلی وزارت بهداشت و درمان در در سالن امام جواد(ع) ستاد وزارت بهداشت برگزار شد.

دکتر مسعود پزشکیان در آیین تکریم و معارفه وزیر بهداشت و درمان و آموزش پزشکی با بیان این‌که باید چهارچوب را طوری طراحی کنید که خدمت به مردم در آن شکل بگیرد افزود: امیدوارم مجموعه پزشکی، پرستاری و ارایه خدمات طوری باشد که دست به دست هم دهیم و رضایت مردم را جلب کنیم.

وی اظهار کرد: از همه مسئولان درخواست می کنم کاری کنیم که در این دولت بتوانیم سلامت مردم را در چارچوب های علمی و با شاخص هایی که هست اصلاح کنیم و به جلو ببریم.

دکتر پزشکیان، رییس جمهور و دکتر ظفرقندی، وزیر بهداشت در این مراسم با اهدای لوح و هدیه ای از تلاش های دکتر عین اللهی تقدیر کردند و حکم مسئولیت دکتر ظفرقندی، وزیر بهداشت نیز از سوی رییس جمهور به وی اهدا شد.

شایان ذکر است معاونین و مدیران دانشگاه نیز بصورت برخط و وبیناری در این آئین شرکت داشتند.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *