0

کلینیک تخصصی چشم پزشکی زبرخان افتتاح شد

کلینیک تخصصی چشم پزشکی زبرخان افتتاح شد
بازدید 18

مدیر شبکه بهداشت و درمان زبرخان با اعلام این خبر گفت: همزمان با هفته دولت کلینیک تخصصی چشم پزشکی این شهرستان در ذیل کلینیک های تخصصی و ویژه با همّت دانشگاه علوم پزشکی، وزارت بهداشت و خیرین و تخصصیص تجهیزات سرمایه ای با اعتبار ۲۰ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

دکتر حامد سلیمانی در این مراسم با تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا افزود: خرسندیم که امروز با راه اندازی کلینیک ویژه شهرستان و افتتاح بخش های تخصصی، شاهد ارتقای خدمات حوزه سلامت در شهرستان زبرخان از سطح یک به سطح دو هستیم و مجموعه اقدامات انجام شده در راه اندازی این کلینیک نماد عینی و عملی مشارکت اجتماعی در حوره سلامت است، که همکاری همه شرکای سلامت در بخش دولتی، خصوصی و خیرین را به همراه داشته است.

وی در ادامه به بیان اقدامات صورت گرفته در شبکه بهداشت و درمان زبرخان پرداخت و اظهار کرد: از شهریور سال گذشته تا الان بیش از ۹ هزار خدمت تخصصی قلب، داخلی، روان پزشکی، پوست، زنان و …در این کلینیک ارایه شده است و خرسندیم که خدمات چشم پزشکی نیز به سایر خدمات تخصصی افزوده شد.

دکتر حامد سلیمانی ساخت مرکز خدمات جامع سلامت عبدالله آباد در دهه فجر سال گذشته، کلینک دندان پزشکی اسحاق آباد، استقرار متورولانس شهرک صنعتی، تاسیس دفتر ارتباط صنعت و دانشگاه، راه اندازی و آغاز بکار کلاس های آموزشی برای زایمان، ارایه یک میلیون و صدهزار خدمت در سطح مراکز جامع سلامت پایگاه های سلامت و خانه های بهداشت، ارائه ۹ هزار ویزیت تخصصی، بیش از ۲ هزار خدمت پاراکلینیک و ۱۱ هزار خدمت در مرکز طب کار طی یکسال اخیر را از جمله این اقدامات برشمرد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان زبرخان در پایان گفت امید است با ساخت و راه اندازی کلینیک جدید تخصصی در مجاورت مسجد امام حسین(ع) خدمات تخصصی این کلینیک را به آن مکان منتقل کرده تا شاهد فضای فیزیکی بهتر و خدمات شایسته تری در شان مردم شریف زبرخان و شهرهای هم جوار ارائه نمائیم و با توجه به این که زبرخان در مسیر دومین شهر پرجمعیت کشور مشهد مقدس است نیازمند مساعدت و توجه بیشتر مسئولین، نمایندگان محترم مردم در مجلس شورای اسلامی و خیرین نیک اندیش سلامت در ارتقای خدمات حوزه سلامت است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی همچنین در ادامه گفت: یکی از اهدافی که نظام سلامت در کشور دنبال می کند این است که دسترسی مردم به خدمات حوزه سلامت سهل و آسان شود و شاهد هستیم که خدمات سطح بندی شده در خانه های بهداشت، مراکز خدمات جامع سلامت روستایی در شهرها، پایگاه های بهداشت، خدمات درمانی در بیمارستان ها و کلینیک ها به مردم ارایه می شود.

دکتر محمدرضا مجدی افزود: با توجه به این که ساخت بیمارستان در زبرخان تازه آغاز شده است و زمین آن در نظر گرفته شده و فازبندی آن آغاز شده است این کلینیک و خدمات خصصی که مردم ارایه می شود، عزیمت مردم برای دریافت خدمات درمانی به نیشابور را کاهش می دهد.

مقام علی حوزه سلامت در پایان گفت: راه اندازی این کلینیک کار ساده ای نبود و از دکتر سلیمانی و همکاران زبرخان و معاونت درمان تشکر می کنم و امیدوارم منشا ارایه خدمات هرچه بهتر به مردم شریف منطقه باشد.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *