0

اعلام زمان شروع کلاس های دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی نیشابور

اعلام زمان شروع کلاس های دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی نیشابور
بازدید 18

مدیر آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه علوم پزشکی نیشابور از آغاز سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳ خبر داد.

دکتر تکتم محمدی مقدم در گفتگو با روابط عمومی معاونت آموزشی دانشگاه گفت: طبق اعلام وزارت بهداشت و آموزش پزشکی شروع کلاس های دانشجویان از روز شنبه هفدهم شهریور ماه است که با توجه به مصوبه شورای آموزشی دانشگاه دو هفته ابتدای سال تحصیلی جدید از روز شنبه تاریخ هفدهم شهریورماه لغایت روز چهارشنبه تاریخ  بیست و هشتم شهریوماه به صورت مجازی برگزار می شود و شروع کلاس‌ها از روز یکشنبه ابتدای مهر ماه ۱۴۰۳ به صورت حضوری خواهد بود.

وی با اشاره به انتخاب واحد دانشجویان که از روز شنبه تاریخ دهم شهریور لغایت سیزدهم شهریورماه سال جاری در حال برگزاری است، افزود: دانشجویان می توانند با مراجعه به سایت دانشگاه به صورت اینترنتی انتخاب واحد خود را انجام دهند.

ضمنا در صورت بروز هر گونه مشکل در فرایند انتخاب واحد، دانشجویان عزیز می‌توانند با آموزش دانشکده ها و کارشناسان رشته‌های مربوطه تماس حاصل نمایند.

لازم به ذکر است؛ کلاس های کارآموزی دانشجویان طبق برنامه اعلام شده توسط گروه ها و از شنبه هفدهم ام شهریور برگزار خواهد شد.

مدیریت آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه علوم پزشکی نیشابور

جهت مشاهده شماره تماس کارشناسان رشته ها

اینجا

کلیک نماید.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *