0

لزوم همکاری ادارات با مرکز رشد دهدشت/تامین زمین برای زوج های جوان

لزوم همکاری ادارات با مرکز رشد دهدشت/تامین زمین برای زوج های جوان
بازدید 78

به گزارش خبرنگار مهر، سید حمزه محقق زاده ظهر جمعه در نشست ستاد ساماندهی امور جوانان افزود: از هر مقوله‌ای که نگاه کنیم، نیروی انسانی هر مملکتی قدرت بلامنازع پیشرفت و توسعه آن کشور است که از این لحاظ کشور ما به داشتن نیروی جوان مخلص، نخبه و جهادی در دنیا سرآمد است.
فرماندار کهگیلویه با اشاره به اینکه اشتغال و ازدواج موضوعات چند سویه هستند، تصریح کرد: بخش اصلی این موضوعات مربوط به سیاست‌های کلان و داده‌های بالا دستی است که در این امر دولت مردمی اقدامات بسیار خوبی انجام داده است.
وی پروژه‌های یکهزار و ۱٠ واحدی نهضت ملی مسکن و ۸۵۰ واحدی راه و شهرسازی در شهر دهدشت را از اقدامات خوب دولت در حمایت از جوانان و ازدواج دانست و خاطر نشان کرد: تأمین زمین برای زوج‌های جوان را در دستور کار قرار داده‌ایم.
فرماندار کهگیلویه افزود: مدیران باید روحیه مطالبه گری از بانک‌های استان را بالا ببرند و وضعیت اعتبارات و تسهیلات استانی را رصد و تقسیم عادلانه اعتبارات را پیگیری کنند.
محقق زاده همچنین خواستار تسریع در روند پرداخت تسهیلات اشتغال و ازدواج جوانان شد.
فرماندار کهگیلویه همچنین کلیه ادارات را ملزم به همکاری با مرکز رشد و فناوری دهدشت کرد تا از ظرفیت مرکز رشد بیشتر استفاده شود.
به گزارش خبرنگار مهر، در این جلسه هر یک از اعضای ستاد ساماندهی امور جوانان به بیان گزارش عملکرد اداره مربوطه در موضوعات اشتغال و ازدواج پرداختند.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *