0

یادواره حماسه آفرینان «تنگه کوشک» در ایوان برگزار شد

یادواره حماسه آفرینان «تنگه کوشک» در ایوان برگزار شد
بازدید 37

به گزارش خبرنگار مهر، شامگاه چهارشنبه یادواره حماسه آفرینان «تنگه کوشک» در شهرستان ایوان با حضور سردار کریمیان جانشین فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان، محمد رحیمی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام، امام جمعه و فرماندار ایوان، روحانیون، مدیران استانی و شهرستان، خانواده‌های معظم شهدا و آحاد مردم برگزار شد.
پنجم و ششم مردادماه سال ۶۷ سالروز حماسه‌ای غرور آفرین است که در آن غیورمردان شجاع ایوان، ارتفاعات تنگه کوشک را از محاصره رژیم بعث عراق آزاد و افتخار دیگری را در تاریخ دوران دفاع مقدس ثبت کردند.
در این روز ارتش عراق و منافقین کوردل با یورش به محور سومار به ایوان در منطقه صعب العبور کوشک در فاصله ۳۵ کیلومتری شهر ایوان توسط نیروهای مردمی زمین گیر شدند که در این عملیات ۳ نفر از جوانان ایوان به نام‌های سیروس دوبرا و شیخ عباس فلاحی و سرتیپ خرمرودی فرمانده هنگ ژاندارمری به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *