0

در نظر گرفتن ۲۰ همت برای ساخت و تجهیز بیمارستان/عقب افتادگی برای تجهیزات نداریم

در نظر گرفتن ۲۰ همت برای ساخت و تجهیز بیمارستان/عقب افتادگی برای تجهیزات نداریم
بازدید 75

به گزارش آیمد 90 میرهاشم موسوی، مدیرعامل سازمان سازمان تامین اجتماعی در پاسخ به سوالی در رابطه با تجهیز بیمارستان‌های افتتاح شده اظهار داشت: یکی از رویکرد‌های ما توسعه خدمات مستقیم و رایگان ما بود. علی الخصوص بحث بیمارستان‌ها یکی از موضوعاتی بود که سالیان سال مطول شده بود.
وی افزود: ما در سال گذشته بیمارستان لنگرود را افتتاح کردیم که ۶۶ تخته و در گیلان بود. بیمارستان ۱۰۰ تخت خوابی هدایت، ۱۶۰ تخت خوابی آبادان که در همین هفته‌های اخیر افتتاح خواهد شد، دزفول، توسعه بیمارستان بروجرد که بیش از ۱۰۰ تخت توسعه شد، بیمارستان شوشتر نیز یکی دیگر از بیمارستان‌هایی است که ساخته شد.
موسوی در ادامه افزود: یکی دیگر از پروژه‌های مهم بیمارستان ۵۵۰ تخت خوابی فیاض بخش است که نه تنها یکی از پیشرفته‌ترین بیمارستان‌های کشور، بلکه از پیشرفته‌ترین بیمارستان‌های منطقه خواهد بود. چرا که یک سانتر مرکزی درمان بیماری‌های خاص و صعب العلاج و سرطانی است. خیلی تلاش شد که از تجهیزات به روز و پیشرفته‌ای برای آن جا استفاده شود.
وی بیان داشت: الحمدلله ما چیز عقب افتاده‌ای در تجهیزات نداریم. یعنی هم زمان با افتتاح بیمارستان تجهیزات ما در آن جا مستقر بود.
مدیرعامل سازمان سازمان تامین اجتماعی اذعان داشت: برای مثال بیمارستان آبادان که در هفته‌های آینده افتتاح خواهد شد، ساخت و ساز بیمارستان عوض شده و ما در حال انتقال تجهیزات هستیم. تا تجهیزات مستقر نشود، ما افتتاحی نخواهیم داشت.
وی افزود: ما عقب افتادگی آنچنانی برای تجهیزات نداریم. البته در خرید تجهیزات‌های تک مشکلاتی را داشتیم که برطرف شده است.
موسوی تشریح کرد: ما چیزی حدود ۱۶ سی تی اسکن پیشرفته و دو MRI را خریده ایم و تمام مبالغ آن واریز شده؛ و این دستگاه‌ها درحال ورود به گمرک است. آن‌ها را در بیمارستان‌های کشور توزیع خواهیم کرد.
وی در انتها گفت: در سال جاری برای ساخت و ساز و تجهیز بیمارستان حدود ۲۰ هزار میلیارد تومان منابع پیش بینی شده است و مشکل خاصی هم نداریم. با تزریق منابع بیمارستان‌ها را با تجهیزات پیش بینی شده به بهره برداری خواهیم رساند./ لینک منبع خبر

برچسب هابیمارستان

در حافظه کپی شد

در نظر گرفتن ۲۰ همت برای ساخت و تجهیز بیمارستان/عقب افتادگی برای تجهیزات نداریم

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *