0

مراسم گرامیداشت شهید دکتر اسماعیل هنیئه برگزار شد

مراسم گرامیداشت شهید دکتر اسماعیل هنیئه برگزار شد
بازدید 26

مراسم گرامیداشت شهید دکتر عبدالسلام احمد اسماعیل هنیئه رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس با حضور جمعی از مسئولین و کارکنان در

نمازخانه مجموعه آموزشی فلسفی

دانشگاه علوم پزشکی گلستان برگزار شد.

این مراسم با تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید آغاز گشت و سپس با مدیحه سرایی و روضه پیرامون شهادت مردم مظلوم غزه خصوصا شهادت سید مظلومان غزه شهید دکتر اسماعیل عبدالسلام احمد هنیئه رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس ادامه یافت و مراسم حال و هوای معنوی خاصی به خود گرفت .

در این مراسم دکتر صادقعلی عظیمی معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه نیز یاد و خاطره شهدا خصوصا شهدای غزه و بالاخص شهید دکتر هنیئه را گرامی داشت و شهادت آن شهید بزرگوار را نشانه بزدلی و پستی رژیم صهیونیستی دانست و گفت: شهید اسماعیل هنئیه نماد شجاعت و مقاومت در برابر ظلم و جور رژیم غاصب اسرائیل بود که قطعا این رژیم منحوس با جواب دندان شکن و انقام سختی روبرو خ‌اهند شد .

در پایان این مراسم نماز ظهر و عصر با امامت حجت الاسلام آیتی فر معاون فرهنگی دفتر نهاد رهبری اقامه گشت و سپس شرکت کنندگان با حضور در محل گلزار شهدای گمنام شهدا با قرائت فاتحه یاد و خاطره شهدا را گرامی داشتند .

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *