0

سمینار تیروئید شناسی توسط شرکت نویان نگین پارسیان برگزار شد

سمینار تیروئید شناسی توسط شرکت نویان نگین پارسیان برگزار شد
بازدید 47

به گزارش روابط عمومی سمینار تیروئید شناسی توسط شرکت نویان نگین پارسیان، مرداد ماه 1403، سالن همایش‌های بین المللی بیمارستان پیامبران تهران، میزبان تعداد زیادی از مدیران و مسئولان فنی و کارشناسان جامعه آزمایشگاهی از استان‌های مختلف کشور بویژه تهران و البرز بود که به منظور شرکت در سمینار یک روزه تیروئید شناسی در این مکان حضور یافته بودند.

سمینار مذکور توسط شرکت نویان نگین پارسیان و همراهی انجمن دکترای علوم آزمایشگاهی تشخیص طبی ایران برگزار گردید.
درواقع این سمینار بخشی از زنجیره رویدادهای علمی محسوب می‌شود که شرکت نویان نگین پارسیان با هدف ارتقاء علمی جامعه آزمایشگاهی و بهبود کیفیت فرآیندهای تشخیصی برنامه ریزی نموده و در استانهای مختلف کشور برگزار خواهد شد.
در سمینار تهران نیز همانند سمینارهایی که در مشهد، شیراز و اصفهان اجرا شد، مباحث علمی و تخصصی از جمله علل تحریک بیش از حد گیرنده TSH، علل ترشح هورمونهای تیروئید خارج از غده تیروئید و علل ترشح سرخود هورمون های تیروئید و مزیت های رقابتی کیت نویان در پنل تیروئید توسط اساتید دانشگاهی و کارشناسان شرکت نویان نگین پارسیان مورد بررسی قرار گرفت و به سوالات علمی و فنی شرکت کنندگان پاسخ داده شد.

برچسب هاشرکت نویان نگین پارسیان

در حافظه کپی شد

سمینار تیروئید شناسی توسط شرکت نویان نگین پارسیان برگزار شد

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *