0

کسب مجوز سومین پژوهشکده با نام پژوهشکده سیاستگذاری و ارتقاء سلامت ، دانشگاه را صاحب پژوهشگاه می کند

کسب مجوز سومین پژوهشکده با نام پژوهشکده سیاستگذاری و ارتقاء سلامت ، دانشگاه را صاحب پژوهشگاه می کند
بازدید 20

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در جلسه هیات رئیسه گفت:

با عنایت به لطف خدا و تلاشهای فراوان ، مجوز راه اندازی سومین پژوهشکده در دانشگاه پس تایید شورای گسترش صادر گردید و این جای بسی خوشحالی است ، بدین ترتیب دانشگاه کرمانشاه صاحب پژوهشگاه می شود.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه دکتر محمدی همچنین عنوان کرد:در هفته ای که گذشت از مرز خسروی بازدید داشتیم خوشبختانه استقرار همکاران در مرز خسروی و در مسیر حرکت زوار انجام شده به ویژه در مرکز ثارالله که در حال حاضر بیمار می پذیرد.

وی افزود: امیدوارم خداوند توفیق عنایت کنند که بتوانیم میزبان شایسته ای برای زوار اربعین حسینی (ع) باشیم به ویژه در بحث بهداشت و درمان که مهمترین میزبانی همین است.

وی با بیان اینکه  یک مرکز هم در نقطه صفر مرزی راه اندازی شده که بسیار مناسب است و امکانات خوبی در صفر مرزی برای خدمت به سلامت زوار دارد گفت: ا

نشاءاله یک گروه جهت پیگیری از سوی معاونت درمان‌ انتخاب شود که پس از ایام اربعین این مرکز را تبدیل به یک درمانگاه مجهز برای ارائه خدمت به مردم خانقین نماییم.

دکتر محمدی درادامه افزود: یکی از دستاوردهای بسیار مهم برای مردم گیلانغرب افتتاح سی تی اسکن بیمارستان الزهرا (س) است که ۳۰ میلیارد برای آن هزینه شده است.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *