0

پیام تبریک رییس دانشگاه بمناسبت روز داروساز

پیام تبریک رییس دانشگاه بمناسبت روز داروساز
بازدید 18

وبدا؛ رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان چهارمحال و بختیاری در پیامی فرارسیدن پنجم شهریور ماه روز داروساز را به خانواده بزرگ دانشگاه علوم پزشکی به ویژه داروسازان تبریک گفت.

به گزارش وبدا، در پیام دکتر محمدحسین اعرابی آمده است:

“پنجم شهریور ماه همزمان با زادروز دانشمند، طبیب و شیمی دان برجسته ایران اسلامی محمد بن زکریای رازی و روز داروساز، فرصت مغتنمی است تا با تجلیل از نقش مهم و تاثیرگذار جامعه داروسازان در چرخه نظام سلامت از جایگاه و تلاش های ارزشمند ایشان تقدیر و تشکر بعمل آید .

داروسازانی که با تکیه برعلم و دانش روز آمد، تعهد اخلاقی و تلاش و کوشش شبانه روزی پا به پای دیگر ارکان نظام سلامت نسبت به ارائه خدمات به بیماران در شهر و روستا همت گماشته اند.

امروز فرصت مناسبی است برای گرامیداشت مقام دانشمندان، اساتید و تمامی داروسازانی که واسطه شفای بیماران هستند و حاصل تلاش و زحمت ایشان، زنجیره درمان را کامل می‌کند.

اینجانب ضمن گرامیداشت این روز، از زحمات تک تک عزیزان داروساز تقدیر و تشکر نموده و از خداوند متعال سلامتی و موفقیت روزافزون برای شما بزرگواران مسئلت می نمایم.”

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *