0

۱۶۲ هزار کودک در آذربایجان غربی غربالگری تنبلی چشم شدند

۱۶۲ هزار کودک در آذربایجان غربی غربالگری تنبلی چشم شدند
بازدید 20

به گزارش خبرگزاری مهر، پروین محمدپوری در این زمینه افزود: از تیرماه سال گذشته تا تیرماه امسال، ۹۳ هزار و ۶۲۱ مورد غربالگری شنوایی نیز در استان انجام شده است.
وی، با اشاره به اجرای برنامه‌های آگاه سازی برای پیشگیری از اعتیاد ۱۰ میلیون و ۸۱ هزار نفر در استان از تیرماه پارسال تا تیرماه سال جاری اظهارکرد: در این مدت سه هزار و ۷۷۱ مورد از معتادین ماده ۱۶ در استان ساماندهی و پذیرش شدند.
مدیرکل بهزیستی آذربایجان غربی، با اشاره به پذیرش ۸ هزار و ۸۵ نفر در مراکز اقامتی بازتوانی معتادان در یک سال گذشته اضافه کرد: دوهزار و ۶۱۴ نفر از معتادان نیز در مراکز سرپایی درمان اعتیاد پذیرش شدند.
وی در ادامه با اشاره به اینکه تمام تلاش این نهاد در استان، رفع مهمترین مشکل مددجویان و خانه‌دار کردن آنهاست، گفت: ۱۱۹ واحد مسکن مددجویی همزمان با هفته دولت امسال در شهرستان‌های مختلف به بهره برداری رسید.
مدیرکل بهزیستی آذربایجان غربی افزود: این واحدها در ۱۲ شهرستان استان از جمله بوکان، اشنوی، ارومیه، خوی، میاندوآب و سلماس به بهره برداری رسیدند.
وی گفت: برای احداث این واحدهای مسکونی ۴۷۰ میلیارد ریال از سوی بهزیستی آذربایجان‌غربی مشارکت صورت گرفته است.
مدیرکل بهزیستی آذربایجان‌غربی اضافه کرد: احداث مسکن مددجویان در قالب تفاهم‌نامه‌هایی که با بنیاد مستضعفان اجرایی می‌شود، محقق شده و برای این امر یک میلیارد ریال در شهرها و ۷۵۰ میلیون ریال در روستاها اعتبار پرداخت شده که برای دومعلولی‌ها این ارقام دو برابر است.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *