0

افتتاح ۷ پایگاه اورژانس در چهارمحال و بختیاری

افتتاح ۷ پایگاه اورژانس در چهارمحال و بختیاری
بازدید 19

وبدا، رئیس اورژانس و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی چهارمحال و بختیاری از

راه اندازی ۷ پایگاه جدید اورژانس ۱۱۵ در این استان همزمان با دولت سیزدهم

خبر داد.

به گزارش وبدا؛ دکتر محمود شمسی پور در تشریح این خبر اظهارکرد: در دولت سیزدهم ۳ پایگاه اورژانس شهری در شهرهای بروجن، اردل و آلونی و ۴ پایگاه اورژانس جاده ای در گرم دره، یانچشمه، گوجان و نقنه راه اندازی گردید.

وی افزود: همچنین در سه سال اخیر ۹ باب ساختمان برای پایگاه های  اورژانس شهید رئیسی اردل، الهیه بروجن، فرادنبه، گوجان، قلعه مدرسه، چغاخور، نقنه، گرم دره و ارمند احداث و تکمیل شد.

دکتر شمسی پور ادامه داد: با پیگیری های صورت گرفته برای تکمیل ساختمان مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان هم این بنا با ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی در حال تکمیل است.

وی خاطرنشان کرد: در دولت سیزدهم تعداد نیروی انسانی عملیاتی پایگاه های اورژانس ۱۱۵ سطح استان از ۲۶۷ نفر به ۳۸۷ نفر افزایش یافت.

دکتر شمسی پور یادآور شد: خرید و نصب تعداد ۳۵ دستگاه تله مدیسین (تله کاردیو گرام از راه دور) بر روی آمبولانس های اورژانس ۱۱۵ سطح استان و انجام تعمیرات اساسی بر روی ۱۵ دستگاه از آمبولانس های فرسوده ناوگان اورژانس از دیگر اقدامات انجام شده در دولت سیزدهم بود.

وی ادامه داد: طی سه سال اخیر،یک دستگاه اتوبوس آمبولانس از سازمان اورژانس کشور تحویل و با تجهیز آن در سه راهی گوشکی واقع در شهرستان خانمیرز مستقر گردید.

دکتر شمسی پور به تکمیل، تجهیز و راه اندازی آشیانه پایگاه هوایی اورژانس واقع در مجتمع پردیس رحمتیه دانشگاه اشاره کرد و گفت: در این مدت واحد تعمیرگاه آمبولانس در مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان هم راه اندازی شد.

وی در پایان، تحویل گرفتن ۳ دستگاه موتورلانس از سازمان اورژانس کشور و راه اندازی و تجهیز ۲ پایگاه آموزشی جهت افزایش مهارت پرسنل عملیاتی اورژانس ۱۱۵ را از دیگر دستاوردهای دولت سیزدهم برشمرد.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *