0

نیروهای مسلح دارای بلوغ راهبردی است/ آرامش مردم قابل معامله نیست

نیروهای مسلح دارای بلوغ راهبردی است/ آرامش مردم قابل معامله نیست
بازدید 8

به گزارش خبرنگار مهر، امیر سرتیپ محمد یوسفی خوش قلب پیش از ظهر شنبه در رژه نیروهای مسلح استان قم اظهار کرد: زمانی که به ایام هشت سال دفاع مقدس نگاه می‌کنیم، از مهمترین موضوعات آن دوران فرماندهی و هدایت پیامبر گونه امامین انقلاب بود.

معاون هماهنگ‌کننده نیروی پدافند هوایی ارتش بیان کرد: امامین انقلاب با روحیه آزادگی، ایمان، ایثار و از خود گذشتگی فرهنگ شهادت، جهاد، مقاومت، روح تلاش و امید به نصرت الهی را در سال‌های سخت اما پر صلابت بر روح و جان ملت تزریق کردند.

وی ابراز کرد: مردم همدل و همراه با امامین انقلاب، حسین گونه بیرق عظیم اسلام را در دست گرفتند و با دوری از آتش تفرقه و نفاق در جهان اسلام با شعار عدم جنگ طلبی سالار شهیدان و یاران ایشان در عصر جدید بعد از پیروزی انقلاب در مواجه با هجوم ارتش بعث عراق و حامیان غربی و شرقی با صدای بلند «إِنِّی سِلْمٌ لِمَنْ سَالَمَکُمْ وَ حَرْبٌ لِمَنْ حَارَبَکُمْ» را اعلام کردند.

امیر یوسفی خوش قلب تصریح کرد: دفاع مقدس فقط یک جنگ ظاهری با رژیم بعث صدام نبود، بلکه این جنگ بر علیه مردم آزادی خواه مسلمان بود که شرق و غرب با حمایت بیش از پنجاه کشور و با بازی گرفتن صدام و با وجود همه اختلافات فکری و بنیادی در مقابل اسلام و نظام نوپای جمهوری اسلامی در آمدند و ملت با وحدت رویه در مقابل آنان ایستادگی کردند.

معاون هماهنگ‌کننده نیروی پدافند هوایی ارتش ادامه داد: هدف دشمنان در هشت سال جنگ تحمیلی نابودی اسلام، نابودی مردم انقلابی و ایران اسلامی و چپاول و تسلط بر منابع عظیم و سرمایه ملی ایران بود.

وی عنوان کرد: نظام جمهوری اسلامی ایران در سال‌های ابتدایی بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در حالی که مشغول سازماندهی و شکل دهی به بخش سیاسی، اقتصادی، اجتماعی، نظامی و فرهنگی خود بود که با هجوم آشکار و همه جانبه جهان کفر مواجه شد.

معاون هماهنگ‌کننده نیروی پدافند هوایی ارتش اذعان کرد: ملت آزاده، ولایت مدار و با بصیرت ایران با اعتقاد راسخ یک بار دیگر با وحدت و یکدلی و دوری جستن از آتش تفرقه، تحقق مجدد آیه شریف «غلبت فئة کثیرة باذن الله» را به نمایش گذاشتند.

امیر یوسفی خوش قلب گفت: نظام جمهوری اسلامی ایران با قلبی راسخ و به دور از تکبر و با توسل و همت ارادت فولادین بی نظیر مردان و زنان ثابت کرد که در مسیر تحقق بیانیه گام دوم انقلاب و در چهل سالگی دوم عمر پر برکت انقلاب در مسیر صراط مستقیم و ریل گذاری شده توسط امامین و در مسیر شهدا جایگاهی امن برای همه مظلومان بوده و با ایجاد همبستگی در بین مردم و جهان اسلام اجازه نخواهد داد که خدشه‌ای به ولایت، آرمان و سرزمین ایران اسلامی وارد شود.

وی یادآور شد: دشمنان و فریب خوردگان بدانند که مردم و نظام جمهوری اسلامی ایران با دوستان خود مهربان هستند و در صورت بروز هرگونه خطای راهبردی در محاسبات دشمنان نسبت به مردم، نظام و دوستان ایران عقوبت سخت و عبرت آموز در پیش آنان خواهد بود.

معاون هماهنگ‌کننده نیروی پدافند هوایی ارتش تصریح کرد: مردم و نظام با دشمنان سرسخت خواهند بود و در عصر کنونی ملت ایرانی و انقلابی ایران اسلامی همچون امت رسول الله آیه شریف «أَشِدّاءُ عَلَی الکُفّارِ رُحَماءُ بَینَهُ» را ندا خواهند داد.

امیر یوسفی خوش قلب اظهار کرد: در کنار تحریم‌ها و سختی‌ها با پشتوانه، تلاش و امید به آینده، آینده‌ای درخشان در پرتو انوار دین مبین سلام در پیش روی ما بوده و خواهد بود و ایران اسلامی و مردم ولایت پذیر با عزت هستند و با عزت تر خواهد شد.

وی بیان کرد: دشمنان بدانند با همه فتنه‌ها و آشوب‌ها، مردم و نیروی‌های مسلح ایران در دفاع از مقام معظم رهبری، آرمان‌های نظام، تمامیت ارضی، استقلال کشور و دفاع از آسمان، زمین و دریا متحد هستند.

معاون هماهنگ‌کننده نیروی پدافند هوایی ارتش ابراز کرد: نیروهای مسلح با تولید قدرت و توسعه فناورانه تجهیزات در لبه تکنولوژی و استفاده از هوش مصنوعی در توانمندی تجهیزات و تربیت و آموزش سرمایه انقلابی خود فرهنگ مقاومت را همسان با بخش‌های نظام در پیش گرفته است.

امیر یوسفی خوش قلب عنوان کرد: دشمنان گوش‌های ناشنوای خود شنوا کنند و چشمان پر از خواب خود را بیدار کنند که نیروهای مسلح راه مقابله با دشمنان را می‌داند و در مسیر مخالف خواسته دشمن حرکت می‌کند و روی عناصر اقتدار خود تکیه کرده و آماده‌تر و انقلابی‌تر از قبل گوش به فرمان مقام معظم رهبری هستند.

وی ادامه داد: نیروی مسلح با دوری جستن از هجوم و صرفاً در امور دفاعی با راهبرد دفاع پیش گیرانه و فعال در صورت اشتباه محاسباتی و خود فریبی دشمنان در حوزه تاکتیکی، عملیاتی و عبور از خط قرمز نظام مقاومت فعال را انجام می‌دهد.

معاون هماهنگ‌کننده نیروی پدافند هوایی ارتش اذعان کرد: مبارزات پیش از سال ۵۷ و سال‌های جنگ و هشت سال دفاع مقدس تاکنون ملت و کشور را به ملت با روحیه، قدرت، با ایمان و عزم و اعتقادی راسخ و امیدوار به آینده‌ای روشن و خستگی ناپذیر و ملت زمینه ساز ظهور تبدیل کرده است.

امیر یوسفی تصریح کرد: نیروی‌های مسلح باور دارند که مقاومت فعال، فرمان پذیری، تولید و توسعه قدرت و قدرت ایمان در ایجاد اقتدار و قدرت بازدارندگی نقش اساسی دارد و در حال توسعه تقویت و به روز رسانی تجهیزات با انگیزه مضاعف در این مسیر حرکت می‌کنند.

وی ادامه داد: نیروهای مسلح توسعه و پیشرفت فناوری و استفاده صلح آمیز از فناوری و انرژی نو ظهور را حق مسلم خود و همه مردم آزادی خواه جهان می‌داند.

معاون هماهنگ‌کننده نیروی پدافند هوایی ارتش یادآور شد: مقاومت باعث سربلندی ما شده و تنها راه فائق به عمل آمدن بر فشارهای همه جانبه دشمنان مقاومت است ضمن اینکه از دشمنان ترس و هراسی نداشته و به نصرت و یاری خداوند باور ایمان و یقین داریم.

امیر یوسفی خوش قلب گفت: نیروهای مسلح تحت فرمان ولی فقیه بود و قدرت، صلابت، آرامش، امنیت و آسایش ایران اسلامی و مردم انقلابی ایران قابل معامله نبوده و نخواهد بود.

وی اضافه کرد: امروز نیروهای مسلح دارای بلوغ راهبردی و استراتژیک بوده و دچار خطای راهبردی در اقدامات خود نمی‌شود و منطبق با فرامین مقام معظم رهبری در عین اینکه دشمن را جدی نمی‌بیند، تهدیدات را جدی می‌گیرد و در تجهیز دفاعی فعال کوشا است.

معاون هماهنگ‌کننده نیروی پدافند هوایی ارتش یادآور شد: صهیونیست‌ها و حامیان غربی آنها حقیقتاً مرزهای خباثت و دشمنی و وحشی گری را تمام کرده‌اند و امروز دنیا می‌داند که سلاح و تجهیزات تقریبی در مقابل مردم بی دفاع غزه بی اثر شده است و حامیان رژیم جعلی عقوبت نطفه حرام اسرائیل گریبان گیر آنان خواهد شد چون شرافت خود را به ننگ فروخته‌اند.

امیر یوسفی خوش قلب خاطرنشان کرد: امروز با صدای بلند، رسا و انقلابی اعلام می‌کنیم که زمان تخریب رژیم صهیونیستی سرعت گرفته و در مسیر سراشیبی تند و در حال انحلال و نابودی است و به زودی نابودی آنان را شاهد هستیم و قطعاً پیروزی با جبهه مقاومت و مظلومان خداوند خواهد بود.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *