0

ترافیک در برخی مقاطع محورهای شمالی کشور سنگین است

ترافیک در برخی مقاطع محورهای شمالی کشور سنگین است
بازدید 7

به گزارش خبرگزاری مهر، مرکز مدیریت راه‌های کشور اعلام کرد: ترافیک در برخی مقاطع محورهای شمالی هراز، چالوس و مسیر رفت و برگشت آزادراه رشت- قزوین سنگین است.

ترافیک در محور هراز مسیر شمال به جنوب محدوده‌های «کلرد» و «بایجان»، محور چالوس مسیر شمال به جنوب محدوده‌های «ماسال»، «انارک»، «ولی آباد» و «سیاه بیشه» و مسیر جنوب به شمال محدوده «کندور» و در آزادراه رشت- قزوین محدوده ورودی شهر رودبار سنگین است.

این در حالیست که تردد در محور فیروزکوه و آزادراه تهران- شمال مسیر رفت و برگشت روان است، ضمن اینکه آزادراه قزوین- رشت دارای بارش پراکنده باران و سایر محورهای شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی است.

همچنین ترافیک در آزادراه قزوین- کرج محدوده‌های «گلشهر»، «مهرویلا»، «استاندارد» و حدفاصل پل فردیس تا پل «کلاک» سنگین است.

آخرین وضعیت جوی بیانگر بارش باران در برخی از محورهای استان‌های مازندران، گیلان و گلستان و مه گرفتگی در ارتفاعات استان اردبیل است.

محورهای هشتگرد- طالقان، کمربندی جدید خرانق- یزد و یزد- دربید تا اطلاع ثانوی مسدود است.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *