0

مطالبه گری‌های شهروندان با کمک سفیران فرهنگ ترافیک

مطالبه گری‌های شهروندان با کمک سفیران فرهنگ ترافیک
بازدید 7

به گزارش خبرگزاری مهر، پوریا علیمردانی مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهر تهران به مناسبت هفته ملی کودک در دیدار با تعدادی از سفیران فرهنگ ترافیک اظهارداشت: کودکان می‌توانند با ترویج آموزش‌های ترافیکی در خانواده و مدرسه گام‌های بزرگی در جهت اصلاح رفتارهای ترافیکی بردارند.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهر تهران گفت: هدف از آموزش سفیران فرهنگ ترافیک این است که برخی نکات را در قالب یادآوری و ترغیب به کاربران ترافیکی یادآور شود.

وی تصریح کرد: امیدواریم کاربران ترافیک و همچنین گروه‌های سفیران ترافیک پیام مروجان ترافیکی را گرفته و رفتارهای ترافیکی‌شان اصلاح شود.

علیمردانی با اشاره به رویه تغییر رفتار در جوامع دیگر گفت: در نگاه اول تغییر رفتار هر ارگان یا نهاد نیاز به فرهنگ سازی دارد تا رفتار مدنظر در فرد نهادینه و برای مردم به یک عادت تبدیل شود.

وی افزود: سفیران فرهنگ ترافیک علاوه بر انتقال دغدغه‌ها و موضوعات شهری مدرسه و پیرامون آن، می‌توانند در مباحث اجتماعی و فرهنگی ترافیک که یکی از دغدغه‌های مدیریت شهری است همیاری کنند و به عنوان سفیران شهری، اصلاح رفتارهای ترافیکی را در خانواده و مدرسه نهادینه کنند.

در این دیدار هر یک از سفیران ترافیک از دغدغه‌ها و مشکلات پیش رو در این مسیر برای ترویج و آموزش فرهنگ ترافیک گفتند و مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهر تهران نیز قول داد به منظور رفع چالش‌های موجود از طریق بوستان‌های آموزش ترافیک مناطق ۲۲ گانه شهر تهران اقدام نماید.

گفتنی است پوریا علیمردانی مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهر تهران در پایان این دیدار، از سفیران فرهنگ ترافیک با اهدا هدایایی تقدیر و تشکر کرد.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *