0

الحاق تجهیزات جدید به ناوگان اورژانس کشور/ رونمایی از 108 دستگاه آمبولانس جدید و توزیع در سراسر کشور

الحاق تجهیزات جدید به ناوگان اورژانس کشور/ رونمایی از 108 دستگاه آمبولانس جدید و توزیع در سراسر کشور
بازدید 6

به گزارش وبدا، این دومین مرحله توزیع آمبولانس های جدید و پیشرفته سازمان اورژانس کشور پس از توزیع 50 دستگاه آمبولانس است که در این مرحله، 108 دستگاه آمبولانس در تمام استانها و 64 دانشگاه علوم پزشکی کشور توزیع می شود.

همچنین با توجه به فرسودگی 3 هزار دستگاه آمبولانس فرسوده در سطح کشور، از این پس ماهانه 50 دستگاه آمبولانس بر اساس قرارداد تامین 625 دستگاه آمبولانس وارد ناوگان اورژانس کشور می شود و در هفته های آینده دو مناقصه برای خرید 900 دستگاه آمبولانس برگزار می شود و این تجهیزات تا سال آینده به ظرفیت کشور افزوده می شود.

آمبولانس هایی که امروز رونمایی شد، از نوع پیشرفته و به روز با ظرفیت 6 سیلندر و بیش از 3 هزار اسب بخار است و با مدل های 2024 و حتی 2025 تامین و توزیع شده و می شود.

رویکرد دولت و وزارت بهداشت، نوسازی ناوگان اورژانس است که خرید و توزیع این آمبولانس ها با اولویت نیازمندهای مشخص شده و مناطق محروم، انجام می شود.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *