0

لزوم همکاری همه دستگاه های اسلامشهر با مجموعه انتظامی

لزوم همکاری همه دستگاه های اسلامشهر با مجموعه انتظامی
بازدید 17

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام قلی پور صبح شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به جایگاه مهم امنیت افزای حافظان امنیت و لزوم کمک به مجموعه انتظامی اسلامشهر در افزایش ظرفیت‌های خدمتی این نیرو گفت: هفته انتظامی را سپری کردیم که به نام حافظان امنیت نامگذاری شده است که شایسته است تلاش‌های امنیت افزای فراجا را قدر بدانیم.

امام جمعه موقت اسلامشهر افزود: فراجا مأموریت‌های مختلفی را برعهده دارد و در این مسیر جانفشانی‌های زیادی داشته است و شهدایی تقدیم انقلاب و نظام کرده است، از خداوند خواستاریم شهدای فراجا را با شهدای جبهه مقاومت به ویژه سید و سالار جبهه مقاومت سید حسن نصرالله محشور بدارد.

قلی پور اظهار کرد: شایسته است مجموعه نیروی انتظامی را در اجرای هر چه موفق تر ماموریت‌هایش یاری کنیم و در هر موضوعی که حضور و حمایت مردمی بتواند به ارتقا امنیت اجتماعی و افزایش ظرفیت‌های خدمت رسانی فراجا کمک کند حضوری مؤثر داشته باشیم.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *