0

اجرای همزمان رزمایش جهاد دامپزشکی در 32 استان کشور به مناسبت هفته دامپزشکی

اجرای همزمان رزمایش جهاد دامپزشکی در 32 استان کشور به مناسبت هفته دامپزشکی
بازدید 13

به گزارش روابط عمومی سازمان دامپزشکی کشور ،دکتر امین اسدی مشاور معاون وزیر و مسئول هماهنگی جهاد دامپزشکی در کشور طی بازدید از رزمایش جهاد دامپزشکی در بخش بندپی استان مازندران گفت:  به مناسبت هفته دامپزشکی و روز خدمات دهی به روستاییان و عشایر در 16 مهرماه رزمایش های جهاد دامپزشکی در سراسر کشور آغاز شده و تا پایان هفته دامپزشکی ادامه دارد.
 
 وی ادامه داد: این رزمایش ها با همکاری سپاه پاسداران و بسیج عشایر در 32 استان مازندران برگزار می شود که  همکاران بخش دولتی و خصوصی در آن مشارکت دارند.
 
اسدی در خصوص تعداد اردوهای جهادی برگزار شده گفت: از ابتدای سال تا کنون بالغ بر 3200 اردوی جهادی برگزار شد که طی آن 34 میلیون خدمات رایگان به روستاییان و عشایرها در مناطق صعب العبور کشور ارائه شد.
 
وی افزود: 14 میلیون از این خدمات مربوط به واکسیناسیون و مایه کوبی دام و 10 میلیون واکسیناسیون طیور بومی می باشد.
 
مشاور معاون وزیر و مسئول هماهنگی جهاد دامپزشکی در کشور از مردم عزیز خواست: در راستای حفظ سرمایه های دامی و اقتصادی از مردم عزیز خواهش میکنیم نهایت همکاری را با اکیپ های عملیاتی در استان ها داشته باشند.
 
 
 
از فعالان برتر عرصه جهاد دامپزشکی استان مازندران تقدیر شد
 
با حضور دکتر امین اسدی، مشاور معاون وزیر و مسئول جهاد دامپزشکی کشور در مراسم گردهمایی رزمایش جهاد دامپزشکی استان مازندران از فعالان برتر عرصه جهاد دامپزشکی استان مازندران تقدیر شد.
 
 
دکتر اسدی ضمن تشکر از مدیرکل، معاونین سایر دست اندرکاران این گردهمایی اظهار داشت؛ باعث افتخار ماست تاکنون میلیون ها خدمات رایگان دامپزشکی در حوزه‌های واکسیناسیون دام، آموزش و ترویج، سم‌پاشی دام و جایگاه دام در مناطق محروم و کمتر برخوردار کل کشور توسط همکاران جهادگر دامپزشکی صورت گرفته است.
 
در این گردهمایی  مشاور معاون وزیر و مسئول جهاد دامپزشکی کشور از خدمات دکتر آقاپور کاظمی مدیرکل دامپزشکی استان مازندران؛ دکتر منتظری مسئول جهاد دامپزشکی مازندران و مهندس درویشی مسئول روابط عمومی اداره‌کل دامپزشکی استان در خصوص اجرای رزمایش‌های دامپزشکی تقدیر کرد.
 
همچنین مشاور معاون وزیر و رئیس قرارگاه‌های جهادی سازمان دامپزشکی کشور و مدیرکل دامپزشکی استان مازندران به‌طور مشترک از فعالین برتر حوزه جهاد دامپزشکی استان مازندران تقدیر کردند.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *