0

صدور ۴۹۳ پروانه بهره‌برداری آزمایشگاه‌ مجاز در سازمان غذا و دارو

صدور ۴۹۳ پروانه بهره‌برداری آزمایشگاه‌ مجاز در سازمان غذا و دارو
بازدید 7

به گزارش آیمد90 سعید کاظمی مدیرکل دفتر فناوری اطلاعات و سامانه‌های سلامت سازمان غذا و دارو در خصوص صدور پروانه‌های آزمایشگاهی گفت: در سال جاری، با تلاش مستمر تیم‌های مربوطه، موفق به صدور ۳۴ پروانه بهره‌برداری برای آزمایشگاه‌های همکار، مجاز و مجاز تولیدی شدیم.

وی در ادامه بیان کرد: تعداد نمونه‌های پذیرش‌شده نیز به یک میلیون و ۴۱۷ هزار و ۶۱ مورد رسید که نشان‌دهنده فعالیت چشمگیر این آزمایشگاه‌ها در خدمت‌رسانی به جامعه است.

کاظمی با اشاره به حذف درگاه پیشخوان الکترونیک ایرانیان، از پیاده‌سازی درگاه پرداخت جدید تصریح کرد: این اقدامات به‌منظور تسهیل فرآیندها و بهبود تجربه کاربران صورت‌گرفته است.

وی در خصوص همکاری‌های درون‌سازمانی و برون‌سازمانی که شامل اداره کل آزمایشگاه مرجع کنترل و آزمایشگاه‌های مجاز است، تأکید کرد: این همکاری‌ها به پیشرفت ۱۰۰ درصدی پروژه‌ها کمک کرده است.

مدیرکل دفتر فناوری اطلاعات و سامانه‌های سلامت سازمان غذا و دارو به آمار سال‌های گذشته نیز اشاره کرد و گفت: تا پایان سال ۹۹، ۱۷ پروانه آزمایشگاه صادر شد و این آمار در سال‌های بعدی به‌تدریج تغییر کرده است؛ به‌طوری‌که تا سال ۱۴۰۳، ۴۷۶ پروانه دیگر نیز صادر شده است.همچنین روند پذیرش نمونه‌های آزمایشگاهی را تشریح کرد و خاطرنشان کرد: پذیرش نمونه‌ها از ۶۵۳ هزار و ۸۲۳ در سال ۹۹ به ۲۳۶ هزار و ۹۹۹ مورد در سال ۱۴۰۲ رسیده است و ۷۴ هزار و ۴۷۳ نمونه نیز تا نیمه اول سال ۱۴۰۳ پذیرش شده است.

مدیرکل دفتر فناوری اطلاعات و سامانه‌های سلامت در پایان بر عزم راسخ سازمان غذا و دارو برای بهبود مستمر کیفیت خدمات و تسهیل در روندهای اداری تأکید کرد./ لینک منبع خبر

 

 

برچسب ها

تجهیزات آزمایشگاهی

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *