0

وزارت بهداشت خواستار معافیت مالیاتی پلکانی برای پرستاران در لایحه بودجه 1404 شد

وزارت بهداشت خواستار معافیت مالیاتی پلکانی برای پرستاران در لایحه بودجه 1404 شد
بازدید 9

به گزارش وبدا، دکتر عباس عبادی، با اعلام این خبر، افزود: با توجه به شرایط کاری سخت و طاقت ‌فرسای پرستاران به ویژه در مناطق محروم و مرزی، پیشنهاد شده است که تمام درآمدهای مالیاتی این گروه از پرستاران معاف شود. همچنین، برای سایر پرستاران شاغل در سایر مناطق کشور نیز پیشنهاد شده است که از مالیات پلکانی معاف شده و نرخ مالیات دریافتی آنها به 10 درصد محدود شود.

وی ادامه داد: این پیشنهادات با هدف بهبود وضعیت معیشتی پرستاران و قدردانی از خدمات شبانه‌ روزی آنها در حوزه سلامت مطرح شده است. امیدواریم با پیگیری ‌های مستمر مسئولین مربوطه و تصویب این پیشنهادات در لایحه بودجه، گامی مهم در جهت حمایت از پرستاران برداشته شود.

معاون پرستاری وزارت بهداشت همچنین تصریح کرد: با توجه به نقش حیاتی پرستاران در ارائه خدمات درمانی، انتظار می ‌رود که این پیشنهاد با استقبال دولت و نمایندگان مجلس و تصویب در لایحه بودجه 1404 همراه باشد.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *