0

باند سارقان مسلح خودرو در مهاباد متلاشی شد

باند سارقان مسلح خودرو در مهاباد متلاشی شد
بازدید 9

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار سرتیپ رحیم جهانبخش روز چهارشنبه در این زمینه اظهار کرد: باند مسلح سارقان خودرو با تلاش مأموران کارگاهی شهرستان مهاباد شناسایی شد.

وی با اشاره به دستگیری پنج نفر از اعضای این باند که غیربومی و اهل یکی از استان‌های کشور بودند، اضافه کرد: تلاش برای دستگیری یک عضو دیگر نیز توسط کارگاهان در دستور کار قرار دارد.

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی بیان کرد: این باند مسلح در حوزه‌های استحفاظی استان‌های کردستان و آذربایجان غربی اقدام به سرقت خودروهای شخصی کرده و در بازجویی اولیه به سرقت هشت خودرو هم اعتراف کرده اند.

سردار جهانبخش افزود: توان نیروهای خدوم انتظامی مهاباد قابل تحسین بوده و امسال نیز میزان کشفیات سرقت در این شهرستان ۲۹ درصد نسبت به سال قبل افزایش داشته است.

وی یادآور شد: همچنین در بخش مقابله با مواد مخدر و جمع آوری معتادان متجاهر انتظامی مهاباد رتبه نخست استان را امسال در اختیار دارد.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *