0

رییس ستاد کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی منصوب شد

رییس ستاد کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی منصوب شد
بازدید 5

به گزارش وبدا، در این حکم آمده است؛

جناب آقای دکتر علیرضا رییسی
معاون محترم بهداشت

امروزه مسأله آسیب های اجتماعی یکی از دغدغه های مهم و اساسی همه مسئولان دلسوز نظام بوده که پیشگیری، کنترل و کاهش آنها نیازمند هم اندیشی و هم فکری با کلیه اندیشمندان، مدیران اجرایی و فعالان اجتماعی است. با عنایت به دیدگاه و منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در خصوص نحوه پرداختن به آسیب های اجتماعی و تأکید سران سه قوه مبنی بر کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی توسط کلیه دستگاه های اجرایی و مسئول در قوای سه گانه و در راستای اجرای بند 2 نامه شماره 17440 تاریخ 15/2/1395 وزارت کشور و شورای اجتماعی کشور، بند 3 مصوبات جلسه تاریخ 28/12/1397 شورای معاونین وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و به استناد «شیوه نامه ساختار و فرآیند های ستادی و دانشگاهی دبیرخانه کار گروه پیشگیری از آسیب های اجتماعی و اعتیاد» ذیل طرح تقسیم کار ملی، به موجب این ابلاغ، جناب عالی با حفظ سمت به عنوان «رییس ستاد کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی»، منصوب می شوید.

انتظار می رود، با توجه به اهمیت موضوع و با بهره گیری از تجارب ارزنده خویش و تعامل سازنده با سایر حوزه های ستادی نسبت به امور زیر اهتمام جدی به عمل آورید.

1-پیگیری امور مرتبط، به عنوان نماینده این وزارت در شورای اجتماعی کشور
2-پیگیری اجرای تکالیف و وظایف محوله در طرح تقسیم کار ملی و همچنین کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی مصوب شورای اجتماعی کشور
3-مدیریت کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی در شرایط بحران و سایر حوادث و اتفاقات غیر‌مترقبه با رویکرد کاهش آمار خودکشی
4-. به کارگیری تمام ظرفیت های موجود وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، سازمان های وابسته و دانشگاه های علوم پزشکی و خدمات بهداشتی، درمانی در راستای پیشگیری، کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی حوزه سلامت در سراسر کشور
5-مستندسازی، رصد و ارایه گزارش های دوره ای پیشرفت امور به اینجانب

شایان ذکر است، با توجه به اهمیت موضوع، لازم است کلیه معاونین، رؤسای دانشگاه ها و دانشکده‌های علوم پزشکی و خدمات بهداشتی، درمانی و سازمان های وابسته، نهایت همکاری و همراهی لازم را تا حصول نتیجه با ستاد مذکور به عمل آورند.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *