0

تبیین اصول پنجگانه سرپرست سازمان دامپزشکی کشور در جلسه گفتمانی با مدیران ستادی و استانی

تبیین اصول پنجگانه سرپرست سازمان دامپزشکی کشور در جلسه گفتمانی با مدیران ستادی و استانی
بازدید 10

به گزارش روابط عمومی سازمان دامپزشکی کشور، دکتر «علیرضا رفیعی پور» سرپرست این سازمان در نخستین نشست شورای هماهنگی مدیران سازمان دامپزشکی کشور در دوره جدید مدیریت خود گفت: سازمان دامپزشکی کشور نیاز به مباحثی دارد که در چارچوب همان 5 اصل محوری مورد تاکید بنده به نهادینه شدن آن محورها در رفتار سازمانی تمام همکاران یاری رساند.
وی با یاداوری مجدد 5 واژه محوری مدنظر مدیریت سازمان خواستار تحلیل مبانی دینی و شرعی این اصول شامل «اخلاق، تجربه، تخصص، تعامل و مشورت» از سوی مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در جریان نشست‌های پیش رو و هرگونه اجتماعات مشابه شد.

دکتر رفیعی‌پور گفت: امروز هوش مصنوعی بر خلاف تصور چند دهه پیش همه قواعد اقتصادی، اجتماعی، مدیریتی و … را دستخوش تغییرات بزرگی قرار داده است.

سرپرست سازمان دامپزشکی کشور در ادامه به تشریح شرح وظایف و مسئولیت مدیران ستادی و استانی و شهرستان‌ها در خصوص پیرامون مرتفع کردن مشکلاتی پرداخت که موجب بروز هرگونه معضل برای بهداشت عمومی و سرمایه بهره برداران می‌گردد.

وی با استناد به کنگره «اخلاق در کشاورزی و غذا» و به تعبیری مرتبط هم اخلاق در دامپزشکی که قبلا مورد توجه قرار نمی‌گرفت اظهار کرد: خوشبختانه مباحثی در این کنگره مطرح شد که فوق العاده اهمیت دارد.

دکتر رفیعی‌پور گفت: «همچنین باید جهت حل چالش‌هایی که همواره و در دوره های مختلف تکرار شده و به صورت ساختاری رفع و رجوع نشده اقدام عملیاتی و مدبرانه ای اتخاذ کرد.»
وی با اشاره به اهمیت و حساسیت امنیت غذایی در تمام تصمیم گیری‌ها تصریح کرد: «با توجه به این مهم باید روی این هدف متمرکز ماند تا با همین رویکرد یک بار برای همیشه موانع دست و پاگیر اطراف یک دستگاه تخصصی حاکمیتی مانند سازمان دامپزشکی کشور مرتفع گردد.»

سرپرست سازمان دامپزشکی کشور در بخش‌های دیگری از این جلسه، به تشریح خط مشی این سازمان در دوره مدیریتی جدید و رویکرد مسئولانه تمام همکاران به جایگاه خطیر این سازمان در مراقبت از عوامل بیماری‌های نوپدید و بازپدید پرداخت.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *