0

تکمیل زیست بوم فناوری سلامت با راه اندازی 16 مراکز نوآوری تخصصی

تکمیل زیست بوم فناوری سلامت با راه اندازی 16 مراکز نوآوری تخصصی
بازدید 10

به گزارش وبدا، دکتر یونس پناهی معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت، صدور مجوز 16 مرکز نوآوری سلامت تخصصی در حوزه های نوین پزشکی از جمله سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی، فناوری های نوین آموزش، گوارش و کبد طی دو سال اخیر را موفقیتی چشمگیر در حوزه فناوری کشور عنوان کرد و گفت: راه اندازی این مراکز نقش مهمی در تبدیل دانش فنی به محصول داشته و با هدف زمینه‌سازی برای بروز خلاقیت و پرورش ایده‌های نو مبتنی بر دانش نخبگان کشور صورت می پذیرد.

وی وظیفه مراکز نوآوری را فراهم کردن فضای تبادل فکر و شکل‌گیری ایده‌های جدید میان اساتید و دانشجویان و سایر بازیگران زیست بوم نوآوری سلامت عنوان کرد.

دکتر پناهی، اهمیت این مراکز را از حیث کمک به همگرایی آموزش، پژوهش، فناوری، تولید و کارآفرینی و همچنین بسترسازی برای کارآفرینی، اشتغال و تجاری‌سازی پیرامون نوآوری در حوزه سلامت مهم دانست.

معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت افزود: مرکز نوآوری سلامت به گونه ای حلقه مفقوده دستاوردهای تحقیقاتی و نیاز بازار است که در حال حاضر در دانشگاه های علوم پزشکی کشور فعال هستند.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *