0

افتتاح مجتمع خدمات فنی، آموزشی و آزمایشگاهی سفال و سرامیک جهاد

افتتاح مجتمع خدمات فنی، آموزشی و آزمایشگاهی سفال و سرامیک جهاد
بازدید 8

به گزارش خبرنگار مهر، مدیرکل میراث فرهنگی گردشگری وصنایع دستی استان در حاشیه این افتتاح، گفت: با افتتاح این مرکز خدمات فنی مشاوره‌ای به هنرمندان و فعالان عرصه سفال و سرامیک از سعی جهاد دانشگاهی استان ارائه خواهد شد.

محسن معصوم علیزاده افزود: خدمات آموزشی این مرکز برای ارتقای دانش و مهارت هنرمندان و ستارگان لالجین در طول سال از دیگر اهداف راه اندازی این مرکز است.

وی خاطرنشان کرد: در بخش خدمات آزمایشگاهی نیز این مرکز کنترل کیفیت محصولات سفال و سرامیک را برعهده دارد تا محصولات تولیدی مطابق با استانداردهای جهانی بوده و به گسترش صادرات این محصول کمک کند.

این مقام مسئول افزود: این مرکز به محققان و پژوهشگران این حوزه مشاوره‌های فنی می‌دهد تا محصولات به روزتر با ویژگی‌های خاص جهانی تولید شود.

معصوم علیزاده در پایان تصریح کرد: با مشارکت این اداره کل و جهاد دانشگاهی همدان این مرکز با حضور وزیر میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی کشور و استاندار همدان افتتاح شد

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *