0

بسیج در تربیت نسل‌ جوان و ارتقای روحیه جهادی نقش کلیدی دارد

بسیج در تربیت نسل‌ جوان و ارتقای روحیه جهادی نقش کلیدی دارد
بازدید 6

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ غلامرضا کریمی ظهر دوشنبه در آئین تکریم مسئول سازمان بسیج ورزشکاران استان مرکزی اظهار کرد: مسئولیت بسیج پرورش و تربیت جوانان در برابر تهدیدات خارجی و حفظ وحدت داخلی است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی با اشاره به بیانات اخیر رهبر معظم انقلاب درباره حمله اخیر اسرائیل به ایران و پیامدهای آن برای کشور گفت: نقش بسیج و سایر نیروهای مردمی در تقویت بنیان‌های دفاعی و انسجام داخلی باید مورد توجه ویژه باشد.

سرهنگ کریمی افزود: رهبر معظم انقلاب با بیانات خود، به تمامی ارکان کشور و مردم یادآور شدند که دشمنی‌های خارجی نیاز به وحدت و هوشیاری بیشتر دارد و ما باید برای مقابله با هرگونه تهدید، نیاز است بسیجی کارآمد و جوانان با بصیرت و مقاوم تربیت کنیم.

وی افزود: سازمان بسیج به عنوان بازوی استراتژیک کشور در دفاع از ارزش‌های اسلامی و انقلابی، موظف است تا علاوه بر آماده‌سازی دفاعی، نقش کلیدی خود در تربیت نسل جوان و ارتقای روحیه جهادی و خودباوری را ایفا کند.

کریمی با تأکید بر رسالت بسیج در موضوعات داخلی و اجتماعی بیان کرد: بسیج نه‌تنها وظیفه دارد در برابر تهدیدات خارجی هوشیار باشد، بلکه در مقابله با آسیب‌های اجتماعی و پرورش اخلاق و معنویت جوانان نیز نقش بسزایی دارد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در ادامه با اشاره به پیامدهای بیانات اخیر رهبر تصریح کرد: حمله اخیر رژیم صهیونیستی به ایران نشانگر ناتوانی دشمنان در مواجهه مستقیم با قدرت ایران است.

کریمی گفت: رهبر انقلاب به درستی بیان کردند که توطئه‌ها و تهدیدهای اسرائیل و حامیانش نمی‌تواند کوچک‌ترین خللی در عزم ملت ایران ایجاد کند که این مهم، رسالتی برای بسیج است تا جوانان را به سلاح علم و ایمان مجهز کند و در برابر هرگونه تهدید مقاومت و پایداری داشته باشند.

وی بر ضرورت آگاه‌سازی جوانان و تبیین دقیق نقشه‌های دشمنان تاکید کرد و افزود: سازمان بسیج باید برنامه‌های جامعی در راستای آگاهی‌بخشی و توانمندسازی جوانان داشته باشد تا نسل آینده با ایمان و شناخت دقیق از دشمنان، به سازندگی کشور کمک کند و در حفظ ارزش‌های دفاع مقدس از هیچ کوششی دریغ نکند.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *