0

ثبت ۸۵۷۸۵ تصادف رانندگی در ۱۶ روز!

ثبت ۸۵۷۸۵ تصادف رانندگی در ۱۶ روز!
بازدید 23

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از تسنیم، سرهنگ احمد شیرانی؛ رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور اظهار کرد: حجم کل ترددهای  جاده‌ای  از ۲۴ اسفند تا ۱۱ فروردین  ۴۲۶ میلیون تردد گزارش شده است یعنی متوسط  تردد روزانه ۲۶ میلیون تردد است که البته نسبت به سال گذشته  ۲ درصد کاهش تردد در همین زمان را داشته‌ایم.
وی افزود: از ۲۴ اسفند تا ۱۱ فروردین ۵۴۵ تصادف فوتی ثبت شده است که در این تصادفات متاسفانه ۶۶۴ نفر جان خود را از دست داده‌اند.
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور گفت: همچنین در همین بازه زمانی ۱۳ هزار و ۹۶۰ فقره تصادف جرحی ثبت شده است که در این تصادفات ۱۷ هزار و ۴۷۴ نفر مصدوم شده‌اند.
شیرانی با بیان اینکه ۷۱ هزار و ۲۸۰ فقره تصادف خسارتی در بازه زمانی ذکر شده رخ داده است، گفت: استان‌های کرمان، فارس، سیستان و بلوچستان، اصفهان، خراسان رضوی و خوزستان استان‌های پر حادثه در نوروز ۱۴۰۳ بوده‌اند.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *