0

کشف ۱۰۰ کیلوگرم حشیش در قم

تصویر پیدا نشد !
بازدید 37

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایسنا،  سردار محمدرضا میرحیدری اظهار کرد: پیرو خبر واصله مردمی مبنی بر حمل محموله مواد مخدر در پوشش تره بار از استان کرمان به پایتخت، موضوع در دستور کار اطلاعاتی و عملیاتی ماموران مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان قرار گرفت.
فرمانده انتظامی استان قم افزود: ضمن تعامل و هماهنگی و همکاری مطلوب دستگاه قضائی، مأموران به محل های مورد نظر در محورهای مواصلاتی اعزام و با کنترل نامحسوس تردد خودروهای عبوری، سرانجام یک دستگاه خودروی سواری بنز آتگو را شناسایی، متوقف و یک نفر قاچاقچی مواد مخدر را دستگیر کردند. 
به گزارش ایسنا و به نقل از پایگاه خبری پلیس، وی تصریح کرد: سرانجام طی بازرسی صورت گرفته از بار هندوانه تعداد ۹۶ بسته مواد مخدر از نوع حشیش به وزن کلی ۱۰۰ کیلوگرم “کشف و در نهایت متهم به همراه پرونده تشکیل شده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی استان شد.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *