0

تمجید از عملیات “وعده صادق” و ترویج تغذیه حلال

تمجید از عملیات "وعده صادق" و ترویج تغذیه حلال
بازدید 19

به گزارش روابط عمومی سازمان دامپزشکی کشور، حجت‌الاسلام و المسلمین “مهدی رنجبران”، مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در این سازمان پیش از سخنان دکتر نوروزی رئیس سازمان دامپزشکی کشور سخنانش را در چند محور خطاب به اعضای شورای مدیران ارائه کرد.
وی در بخش نخست از عملیات “وعده صادق” به عنوان عامل ایجاد عزت و آبرو برای جمهوری اسلامی ایران در جهان ستایش کرد و گفت: “عزت جمهوری اسلامی ایران در مجاهدت و مقاومت است و با سازش عزت به دست نمی‌آید. کما اینکه این عملیات دفاع مشروع جمهوری اسلامی در مقابل تجاوز وحشیانه اسرائیل به ساختمان کنسولگری ما در سوریه بوده است و این پاسخ دندان شکن انعکاس وسیع جهانی داشت تا همگان بدانند اگر جمهوری اسلامی ایران اراده کند قدرت خود را با تمام عظمت نشان خواهد داد.
.
حجت‌الاسلام رنجبران به تاکید قرآن بر رابطه مستقیم عبودیت، بندگی و تغذیه سالم و حلال اشاره کرد و گفت: در واقع بنده ای عابد است که تغذیه سالم و حلال داشته باشد و تنها زمانی جزو “عبادالصالحین” خواهی شد که به رابطه مستقیم عمل صالح و تغذیه خوراک سالم و حلال باور داشته باشید.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *