0

یادواره شهید حاج ابراهیم همت برگزار می‌شود

یادواره شهید حاج ابراهیم همت برگزار می‌شود
بازدید 28

حمید شهبازی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به برگزاری یادواره شهید حاج ابراهیم همت و شهدای گرانقدر شهرستان شهرضا با عنوان «روایت همت» اظهار کرد: این اقدام در راستای زنده نگه داشتن یاد شهدا و به گونه‌ای ادای دین به مقام ایشان برگزار می‌شود.
وی با اشاره به اینکه برگزاری یادواره شهدا در واقع یادآوری رشادت مردانی است که با جان خود پای ایران ایستادند، ادامه داد: مخاطب اصلی این یادواره‌ها در گام نخست مسؤولان هستند که باید منش این شهدا را سرلوحه کار خود قرار دهند.
شهردار شهرضا گفت: معرفی شهدایی همچون سردار شهید همت به نسل جوان از دیگر اهداف برگزاری یادواره شهدا است و باید هر کس به اندازه توان خود در این زمینه ورود کند.

شهبازی با بیان اینکه یادواره سردار شهید حاج ابراهیم همت و شهدای شهرستان شهرضا همزمان با روز حماسه و ایثار شهرضا و سالروز شهادت این شهید بزرگوار برگزار خواهد شد، اضافه کرد: این یادواره پنجشنبه ۱۷ اسفند ماه ساعت ۱۹ در شهرضا، محله سروستان برگزار خواهد شد.
وی ادامه داد: سردار فدوی، جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مهمان ویژه این برنامه است.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *