0

راهپیمایی روز جهانی قدس درگناوه باشکوه تر از همیشه برگزار می‌شود

راهپیمایی روز جهانی قدس درگناوه باشکوه تر از همیشه برگزار می‌شود
بازدید 34

به گزارش خبرنگار مهر، ضرغام مردانی عصر چهارشنبه در نشست هماهنگی راهپیمایی روز جهانی قدس در گناوه اظهار داشت: این نشست به منظور هماهنگی‌های نهایی برای برگزاری هر چه باشکوه‌تر راهپیمایی روز جهانی قدس در گناوه برگزار شده است.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان گناوه با اشاره به بخشی از فرمایشات امام خمینی (ره) پیرامون اهمیت روز جهانی قدس افزود: آخرین جمعه ماه مبارک رمضان از سوی رهبر کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی (ره) به عنوان روز جهانی قدس نامگذاری شد و ایشان در بخشی از بیانات خود پیرامون اهمیت این روز فرمودند: «روز قدس، روز اسلام است»
وی افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز همواره بر اهمیت این روز جهانی تاکید دارند و در فرمایشات اخیر خود فرموده‌اند: «بی بند و باری و قانون شکنی رژیم غاصب و منحوس صهیونیستی بر ملت‌های آزاده و آزادی خواه جهان پوشیده نیست، جنایت‌های آنها روی داعش را سفید کرده و امروزه همه کاری انجام می‌دهند».
وی با اشاره به شهادت سرداران سپاه اسلام در پی حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در سوریه گفت: رژیم غاصب صهیونیستی هر نوع قانون شکنی که وجود دارد را مرتکب شده است و در روزهای اخیر نیز با بمباران مردم سوریه و قانون شکنی در بمباران کنسولگری جمهوری اسلامی تعدادی از مستشاران کشورمان را به شهادت رساند.
مردانی گفت: با توجه به شرایط خاصی که امسال در منطقه و جهان ایجاد شده و محکومیتی که بر علیه جنایات رژیم منحوس صهیونیستی از سوی همه ملت‌های مختلف در سراسر جهان در حال گسترش است، برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس در گناوه همزمان با سراسر کشور و هم صدا با همه آزادی خواهان جهان برنامه ریزی شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان گناوه با بیان اینکه برنامه‌های روز جهانی قدس امسال در شهرستان گناوه، با شکوه هر چه بیشتر برگزار خواهد شد، افزود: راهپیمایی امسال روز جهانی قدس در گناوه همانند سال گذشته، قبل از اقامه نماز سیاسی عبادی جمعه در ساعت ۱۱ صبح جمعه ۱۷ فروردین ۱۴۰۳ همزمان با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان آغاز خواهد شد.
وی گفت: مسیر راهپیمایی روز جهانی قدس در گناوه از یادمان شهدای گمنام تا مصلی جمعه شهر خواهد بود که از همه اقشار مردم برای حضور باشکوه در این راهپیمایی دعوت می‌شود.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان گناوه بیان کرد: همه ادارات و دستگاه‌های شهرستان گناوه در اطلاع رسانی زمان و مکان راهپیمایی همکاری و اهتمام ویژه داشته باشند.
مردانی بیان کرد: آماده سازی مسیر، نصب بنرها و برنامه‌های مناسب در محل مصلی و قرائت قطعنامه نیز هماهنگی شده است.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *