0

مدیران مناطق دهگانه شهرداری کرج از محلات غافل نشوند

مدیران مناطق دهگانه شهرداری کرج از محلات غافل نشوند
بازدید 27

به گزارش خبرگزاری مهر، مسعود محمدی صبح شنبه در جلسه شورای اداری شهرداری کرج که در مجموعه فرهنگی ورزشی میلاد برگزار شد، گفت: سال جدید با رشادت بزرگ مردان در مرزها و خارج از آن آغاز شد تا مردم در جای جای کشور در امنیت و آرامش به سر ببرند. ضمن محکوم کردن حوادث تروریستی اخیر شهادت سرداران را تبریک و تسلیت عرض می‌کنم.
رئیس شورای اسلامی شهر کرج بیان کرد: امسال سال آخر مدیریت دوره ششم بوده و موفقیت شورا در کنار همه مدیران مدیریت شهری است، بر این اساس باید برای جذب درآمد تعیین شده تلاش شود. پروژه‌های خوبی از جمله تقاطع، خط ویژه اتوبوس تندرو، بزرگراه شمالی، مترو و … در سطح شهر آغاز شده که امیدواریم هرچه سریع‌تر به سرانجام برسند.
وی خاطرنشان کرد: با توجه به ردیف‌های بودجه‌ای که در بودجه شهرداری توسط شورای اسلامی شهر کرج به تصویب رسید، وضعیت رسیدگی به محلات در اولویت مدیران مناطق دهگانه شهرداری قرار گیرد.
محمدی درآمد و جذب ۱۰۸ درصدی بودجه را نشان دهنده تلاش همه مدیران شهرداری دانست و عنوان کرد: ردیف‌های بودجه‌ای که برای ساماندهی محله‌ها به تصویب شورای شهر رسید، توسط مدیران مناطق رسیدگی و نسبت به آنها اقدام شود؛ کارنامه موفق مجموعه مدیریت شهری مختص یک مجموعه نیست و حاصل تلاش همه مدیران شهری است.
وی گفت: پیشنهاد می‌شود شهردار در هر فصل از مجموعه مدیریت و کارکنانی که در جهت جذب مضاعف درآمد تلاش کرده‌اند را مورد تقدیر و تشویق قرار دهد تا موجب ایجاد انگیزه در سایر مدیران شود. با توجه به آمار سایر کلانشهرها شهرداری کرج در جذب تبصره ۶ موفق عمل کرده و موجب تعجب سایر کلانشهرها شد که این امر نشانگر تلاش همه مدیران بود.
رئیس شورای اسلامی شهر کرج اظهار کرد: در ابتدای دوره ششم شورای شهر کرج، بودجه ۴۰۰/‏۴ میلیارد تومانی را تحویل گرفتیم و امسال بودجه را به رقمی بالغ بر ۲۱ میلیارد تومان رساندیم که برازنده کرج است اما در مقایسه با سایر کلانشهرها عقب هستیم و باید تلاش کنیم که در راستای جذب درآمد و افزایش آن به موفقیت بالاتری برسیم.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *