0

پاسخ ایران اسلامی نتیجه اقدامات خصمانه رژیم کودک کش صهیونیستی بود

پاسخ ایران اسلامی نتیجه اقدامات خصمانه رژیم کودک کش صهیونیستی بود
بازدید 21

حجت الاسلام علی محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به پاسخ افتخار آفرین و با صلابت سپاه پاسداران به رژیم غاصب صهیونیستی با بیان این آیه قرآنی «إِنَّا مِنَ الْمُجْرِمِینَ مُنتَقِمُونَ (۲۲ سجده) البتّه ما از تبهکاران انتقام می‌گیریم»، اظهار داشت: پاسخ ایران اسلامی نتیجه اقدامات خصمانه رژیم کودک کش صهیونیستی بود.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گناوه افزود: رژیم کودک کش و جنایتکار صهیونیستی از هیچ عملی برای رسیدن به قدرت و منافع خود دریغ نکرد و در اقدامی خبیثانه مستشاران نظامی ما را در سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق هدف قرارداد و باعث به شهادت رسیدن سرداران و فرزندان این مرز و بوم شد که تنبیه عملی نتیجه این اقدامات بود.
وی گفت: رژیم صهیونیستی و قلدران و مستکبران و در رأس آنها شیطان بزرگ باید بدانند که ایران اسلامی با اقتدار همیشگی خود، خواب را از چشمان آنها ربوده و ذره‌ای از اهداف و خطوط قرمز خود که منافع جمهوری اسلامی و مردم صبور و همیشه در صحنه کوتاه نمی‌آید و پاسخش سخت و کوبنده خواهد بود.
حجت الاسلام محمدی یادآور شد: پیام امروز جمهوری اسلامی ایران به دشمنان اسلام و برای دفاع از حقوق مردم و پاسداشت خون شهدای مظلوم خود، به طور قاطع بود و اهداف شوم دشمن را رصد و در عملیاتی پیچیده و راهبردی، مراکز اصلی فتنه را درهم شکست.
وی گفت: امام صادق علیه السلام در حدیثی زیبا مؤمن را اینگونه می‌ستاندو می‌فرماید: «مؤمن از پاره‌های آهن محکم‌تر است؛ پاره‌های آهن هر گاه در آتش نهاده شود تغییر می‌کند اما اگر مؤمن بارها کشته و زنده شود دلش تغییری نمی‌کند.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گناوه بیان کرد: شهدای والامقام ما همان مؤمنانی هستند که از فولاد محکم‌تر و وسعت وجودی آنها سرتاسر عالم را فرا می‌گیرد.
وی بیان کرد: درود بر غیرت دلاور مردان نیروهای مسلح و سپاه که همواره برای حفظ خون شهدا و اقتدار مردم غیور و همیشه در صحنه ایران اسلامی، لشکر ابرهه را از عملکرد خود پشیمان و با سیلی محکمی که آنها را به خاک مذلت نشاند، پاسخ داد.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *