0

پیروزی شطرنجبازان ایران در دور هشتم رقابت‌های شهرهای آسیا

پیروزی شطرنجبازان ایران در دور هشتم رقابت‌های شهرهای آسیا
بازدید 19

به گزارش خبرگزاری مهر، در ادامه مسابقات شطرنج شهرهای آسیا که در خانتی مانسیسک روسیه جریان دارد و در دور هشتم این رقابت‌ها، تیم مردان ایران در رقابت با نماینده روسیه به برتری ۳.۵ بر ۰.۵ دست یافت. همچنین تیم بانوان ایران در مصاف با نماینده عراق با نتیجه ۳ بر یک پیروز شد.
در پایان دور هشتم مسابقات و با توجه به بردهای به دست آمده در این دور، تیم مردان ایران با ۱۴ امتیاز و و بعد از روسیه در رده دوم جدول رده بندی ۱۵ تیمی قرار دارد و تیم بانوان هم با ۹ امتیاز ششم است.
دور نهم و پایانی این پیکارها فردا برگزار می‌شود و طی این دور حساس تکلیف قهرمان، نایب قهرمان و مقام سومی مسابقات مشخص خواهد شد.
تیم شطرنج مردان ایران با ترکیب بردیا دانشور، سینا موحد، آبتین عطاخان، سیدکیان پورموسوی و مسعود مصدق‌پور و تیم بانوان هم با ترکیب آناهیتا زاهدی فر، میترا اصغرزاده، ملیکا محمدی، طناز ازلی و پروا بهزاد نظیف در مسابقات خانتی مانسیسک حضور دارند.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *