0

پیام تبریک و تسلیت سردار حیدرنیا در پی شهادت پاسدار علی کبودوندی

پیام تبریک و تسلیت سردار حیدرنیا در پی شهادت پاسدار علی کبودوندی
بازدید 24

به گزارش خبرگزاری مهر، بار دیگر یکی از پاسداران غیور سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز «شهید علی کبودوندی» از لشکر عملیاتی ۱۰ حضرت سیدالشهدا (ع) در پاسداری از مرزهای جنوب شرقی حین اجرای مأموریت و تأمین امنیت پایدار، جان خود را تقدیم انقلاب اسلامی کرد و به فیض شهادت نائل آمد.
سردار علیرضا حیدرنیا، فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز ضمن عرض تبریک و تسلیت شهادت علی کبودوندی با صدور بیانیه‌ای گفت:
این پاسدار مخلص در راه خدمت به مردم و تأمین و حفظ امنیت جامعه، جان خویش را در طبق اخلاص گذاشت و بدون تردید نقش آفرینی‌های ارزنده این جوان حافظ امنیت، در تمامی مأموریت‌ها به‌خصوص پاسداری از مرزهای جنوب شرقی جمهوری اسلامی ایران و در دفاع از آرمان و ارزش‌های اسلام و انقلاب هرگز فراموش نخواهد شد.
مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ فَمِنهُم مَن قَضی نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا؛ در میان مؤمنان مردانی هستند که بر سر عهدی که با خدا بستند صادقانه ایستاده‌اند؛ بعضی پیمان خود را به آخر بردند (و در راه او شربت شهادت نوشیدند) و بعضی دیگر در انتظارند و هرگز تغییر و تبدیلی در عهد و پیمان خود ندادند. (سوره مبارکه الأحزاب آیه ۲۳)
شهید زنده است، در رحمت الهی وارد می‌شود و گناهانش آمرزیده است، رزق و روزی شهید نزد خداوند است، هیچگاه عملش ضایع نمی‌شود و جامعه از ایثار و نثار جانش بهره مند می‌شود. شهید مسرور و خوشحال است، زیرا می‌داند راهی که رفته است به سعادت و رستگاری منتهی می‌شود.
اینجانب شهادت این فرزند غیور را به مردم ولایتمدار البرز و پاسداران حریم ولایت، به ویژه خانواده معزز و تمامی بازماندگان این شهید تبریک و تسلیت عرض کرده و از درگاه خداوند متعال برای روح بلندش، علو درجات و حشر با سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و برای بازماندگان اجر صابران را مسئلت می‌کنم.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *