0

نماینده ولی فقیه و امام جمعه اراک رأی خود را به صندوق انداخت

نماینده ولی فقیه و امام جمعه اراک رأی خود را به صندوق انداخت
بازدید 25

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله قربانعلی دری نجف‌آبادی صبح جمعه در حاشیه رأی دادن در جمع خبرنگاران گفت: امروز روز سرنوشت‌سازی برای جمهوری اسلامی ایران است.
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی اظهار کرد: ۲ انتخاب مهم توسط مردم انجام می‌شود که یکی از آنها انتخاب خبرگان رهبری است که نقش مهمی در تداوم خط ولایت، عدالت، امامت، فقاهت و مرجعیت و هدایت ملت شریف در تمام آرمان‌های شریف و بزرگ ملت ایران دارند.
وی تاکید کرد: دیگری انتخابات مجلس شورای اسلامی است که اثربخشی قابل توجهی در ریل‌گذاری و قانونگذاری برای آینده درخشان برنامه هفتم و سیاست‌های این برنامه و فردای امیدوار کننده به ویژه در زمینه مسائل اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی، روابط منطقه‌ای و بین‌المللی، حمایت از غزه و فلسطین، حمایت از مظلومان و مستضعفان دارد.
آیت الله دری نجف آبادی انتخابات مجلس را بسیار نقش آفرین توصیف کرد و افزود: برنامه‌ریزی برای نسل جوان، اشتغال، مسکن، کار مفید و مؤثر و رقم زدن سرنوشت کشور در زمینه تولید ملی و اقتصاد ملی با پایه حداقل ۸ درصد مورد تأکید رهبر معظم انقلاب از موضوعاتی است که پیگیری آن از نمایندگان منتخب ملت در مجلس شورای اسلامی انتظار می‌رود.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *