0

اعلام جزئیات آرای خرم‌آباد تا یک ساعت آینده/مشارکت مردم چقدر بود؟

اعلام جزئیات آرای خرم‌آباد تا یک ساعت آینده/مشارکت مردم چقدر بود؟
بازدید 34

به گزارش خبرنگار مهر، احسان یاوری شامگاه شنبه به خبرنگاران گفت: در حوزه انتخابیه خرم آباد و چگنی کماکان منتظر تأیید نهایی هیأت نظارت هستیم. اقدامات لازم صورت پذیرفته است و اگر این بخش خبری با یک ساعت تأخیر برگزار می‌شد آمار این حوزه را هم مطرح می‌کردیم.
وی ادامه داد: همکاران هیأت نظارت تلاش می‌کنند بحث انطباق صورت جلسه‌ها و صحت انتخابات را داشته باشند و با تأیید صحت انتخابات این آمار رسمیت پیدا کند. امیدواریم تا یکی دو ساعت آینده این آمار از طریق کانال استانداری لرستان منتشر شود.
حضرات آیات هاشم نیازی خرم آبادی و احمد مبلغی منتخب خبرگان
رئیس ستاد انتخابات استان لرستان در مورد جزئیات آرای انتخابات خبرگان رهبری هم گفت: در مجلس خبرگان هم ما سه نامزد داشتیم که منتخبین حضرات آیات هاشم نیازی خرم آبادی و احمد مبلغی هستند. در اطلاع رسانی بعدی عدد دقیق آرای این دو بزرگوار را هم اعلام خواهیم کرد.
یاوری ضمن عذرخواهی بابت تأخیر در اعلام نتایج و شمارش آرا یادآور شد: آمار مشارکت مردم عزیز در انتخابات این دوره در لرستان برابر با ۴۷ درصد بوده که عدد خوبی و تقریباً برابر دوره قبلی است.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *