0

اصفهان در انتظار موج تازه بارش‌ها/ دما همچنان افزایشی است

اصفهان در انتظار موج تازه بارش‌ها/ دما همچنان افزایشی است
بازدید 20

آسیه آقایی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: سکون جوی تا بعد از ظهر امروز ادامه دارد که این شرایط افزایش غلظت آلاینده‌ها در نواحی مرکزی و کلان شهر اصفهان را به دنبال دارد.
وی اضافه کرد: از بعدازظهر و عصر امروز، به تدریج شاهد گذر امواج ناپایدار از روی استان تا روز سه شنبه خواهیم بود و از امشب افزایش ابر و برای روزهای دوشنبه و سه شنبه در برخی ساعات بارش باران و برف، گاهی وزش باد و مه آلودی در بیشتر مناطق استان پیش بینی می‌شود.
به گفته کارشناس اداره کل هواشناسی استان اصفهان شدت بارش‌ها روز دوشنبه و در مناطق غرب و شمال است و وقوع بارندگی در مناطق مرکزی استان نیز دور از انتظار نیست.
آقایی با بیان اینکه کمینه دمای هوای استان طی ۲۴ ساعت آینده بین ۲ تا چهار درجه گرم‌تر می‌شود، گفت: بیشینه دمای هوای کلان‌شهر اصفهان در گرم‌ترین ساعات امروز به ۱۴ درجه سلسیوس بالای صفر و کمینه آن بامداد فردا به یک درجه سلسیوس بالای صفر می‌رسد.
وی اضافه کرد: بویین میاندشت با کمینه دمای ۹ درجه سلسیوس زیر صفر و خور و بیابانک با بیشینه ۱۵ درجه سلسیوس بالای صفر به ترتیب سردترین و گرم‌ترین نقاط استان خواهند بود.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *